Kitaplar Geldiiii 😊

in #esteem6 years ago

zil çaldı olley :)

yazı yazmak için tertemiz bir sayfa açmışken ki yazacağım yazı da yine iç dökmeli olacakken her şey değişiverdi. bayılıyorum bu hallere. sabahtan beri beklediğim kargo geldi. son 2 yıldır hiç kitap sipariş etmediğimi, öyle ne bulsam okuyarak vakit geçirdiğimi farkettim. aslında kitapları zaten de çokça -kafamın içinde- işim varken, bir de kitaplarla işi karmakarışıklaştırayım mı istedim bilmiyorum. işin özü biraz kafamı rahatlatsın bana şirinleri izletsin, biraz da şöyle beni sallasın beni karşısına alsın bi'şeyler anlatsın istediğim kitaplarım geldiii.*

image

hala ve hala aylar önce evet aylar önce başladığım amak-ı hayal (halay yazdım yanlışlıkla, belki de bu yüzden bitmiyor, derin bi' halaydayım, belki de halaybaşı) bitmiyor. ne zaman elime alsam "dur okuma, şimdi okuma, bitmesin bu kitap, caanım kitap" diye sesler duymaya başlıyorum. iç ses! ama çok istiyorum okumayı da onu napcaz? her sabah kalkıp "yapacağım" listeme amak-ı hayal'i tekrar ve tekrar yazıyorum. elime kitabı alınca da 10 sayfayı geçtiysem kendimi durduruyorum ya da durduruyorlar. neden duruyorum? bi'şeyler hissediyorum bununla ilgili ama dökülemiyor buralara.

bana çocukluğumun pazar günü sabahına uyandıracak, herkes uyurken sessizce şirinleri izlediğim zamanlardaki huzuru yaşatacak kitaplarım;
not: tabiki bu etki sadece bana özel :)

image

Ay Zamanı Masalları - Beyza Akyüz
kitabın yazarı Beyza Akyüz yakın zamanda tanıştığım, dilini, yüzünü, kalbini pek sevdiğim, hemencik kanımın ısındığı masal gibi bir kadın. şifahen masallar'da ise yüreği hala çocuk kalabilenlere çok güzel masallar anlatıyor. kalemi ile beni de yüreğime götürecek, galiba ilk sırayı masallara vereceğim :)

Leyla ile Mecnun - Burak Aksak
Leyla ile Mecnun hayranları burada mı? Şu an içinden ne çıkacak bilmiyorum ama ne çıkarsa eyvallah. Çünküsü Leyla ile Mecnun. Çünküsü Burak Aksak. Çünküsü AT :)

sadece öneri, merak ve acaba okusam ne değişecek, beni bana getirecek mi diye düşündüren ve sonunda sipariş edilen kitaplar;
Dinle Küçük Adam - Wilhelm Rich
IKIGAI Japonların Uzun ve Mutlu Yaşam Sırrı - Hector Garcia & Francesc Miralles

Ve sayıklamaları da bulmuşken alayım, bi okuyayım baktım okuyamıyorum bi okuyan bulurum şeklinde aldım. M.T kimdir nerelerdedir hiç mi hiç tanımıyorum. twitter hesabında uzun soluklu twit dizinleri arasında kendimi bulup duruyordum. çok heyecanlı yazdıklarına kafa yormak. bilim kurgu gibi ama gerçek :)

Dip - Seth Godin
Bu kitabı ise paylaşımı yapana kadar okuyup bitirdim :) vazgeçmeler, vazgeçememeler, asla vazgeçme baskısından kurtulamayanlar ve bir türlü başlayamayanlar için yol gösterici bir kitap. rota belirleme konusunda yardımcı olabilir. okuyan kişiye göre küçük ve büyük ölçekli olarak değerlendirilebilir. 3/5 :)

bu yazıdaki kitapların incelemesini seri halinde yapmayı düşünüyorum.. ee hadi bakalım yapacak mıyım? 🎈

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by beyza from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

amak-ı hayal belki de en sevdiğim..
ben de bitmesin istemiştim ama bitse de tekrar tekrar okumaktan hiç bıkmadığım nadir kitaplardandır:)
görünce sevindim..🙆‍♀️

galiba ben de bitmesini istemediğimden erteleyip duruyorum. amak-ı hayal'i seven, anlamış kisiler de bir ışık var bence, o ışık insanı mutlu ediyor 😊 ben de başucuma koyup tekrar tekrar okumaya devam edeceğim sanırsam. çünküsü çok güzel 🐣💜

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64781.14
ETH 3119.00
USDT 1.00
SBD 2.53