Zengin olmak için 5 yol

in #esteem6 years ago

image
Kendi yapımı milyoner: Starbucks'ı atlamaktan vazgeçin. Zengin olmak için 5 gerçek yol var
Orada çok fazla kişi zengin olabilmeniz için gülünç fikirler sunuyor. Bu fikirlerin birçoğu geri çekilmek üzeresiniz.

Günlük latte'nizi atlayarak zenginleşmeyeceğinize dair söz veriyorum.

Bak, eğer geliriniz yoksa, tasarruf için para yoktur. Kimsenin size Starbucks kahvenizi atlamanıza ve günde 5 dolardan tasarruf etmeniz gerektiğine dair fikir vermesine izin vermeyin ve bu bir şekilde bir servete dönüşecektir.Belki her gün Starbucks'a 5 dolar harcamaktan vazgeçebilir ve önümüzdeki beş yıl içinde 10.000 $ tasarruf edebilirsiniz, ancak 10.000 doları hayatınızı değiştireceğini düşünüyorsanız, sadece kırdı değilsiniz, aptal oluyorsunuz demektir. Elbette kazandığınızdan daha az harcamanız gerekir, ancak bir kaç çocukla yılda 50.000 dolar kazanıyorsanız, tasarruf için ne kadar para kalmış?

Zengin olmak konusunda ciddi iseniz zihninizi gelir odaklı almak gerekir. Gelirinizi yeterince artırın ve önemli bir şeyi kurtarın.

İşte size milyonerlik statüsünü kazandıracak kullanabileceğiniz beş kuramsal ipucu:

1. Sana yatırım yapın

Başarılı insanlar kendilerini geliştirme konusunda zaman, enerji ve para yatırıyorlar. Bir erkek bana bir kez, "İhtiyacı olan kişilere yardım edebilmenin en iyi yolu, muhtaç biri olmamaktır" dedi. Başkasından yardım edebilecek durumda olduğunuz için kendinize yardım edin. Bu, bir şeye mükemmel olmak için kendinize yatırım yapmanız anlamına gelir.

25 yaşındayken satış eğitimime yattım. Bu, gelir üretme kabiliyetimi kazandırdı ... ![image]
()
2. Doğru işi bulun

Zengin, büyüme fırsatı bulan doğru şirketle buluşabilir. Satış ekibim Jarrod Glandt, yedi yıl önce benim için 2500 dolar ay çalışmaya başladı. Yine de, doğru araçtaydı. Becerisini geliştirdi ve aylık gelirini defalarca çarpabildi, çünkü ben genişletmek istediğimi biliyordu.

Çok fazla insan sadece bir iş arıyor. Bir işe ihtiyacın var, ama doğru aracın lazım. Bütün şirketler gelir denilen bu şeyden yaşıyorlar. Sadece bir maaş almak yerine komisyonları alırsınız ve sonuçta ne kadar kazandığınızın kontrolü ele geçirirsiniz.
3. Ne yaptığınızı anlayın.

Ortalama olmakla kalmayıp büyük olmayı taahhüt edin. Herhangi bir endüstri, ortalama ve alt düzey oyuncular için acı verici bir meslek olabilir, ancak büyük olanlar için çok büyük bir ödüllendirici olabilir. Yaşayan, nefes alan ve mesleklerini yiyenler, saplantılı olanlar harika olurlar.
4. Akan çoklu, bağlı gelir akışları elde edin

Birden fazla gelir akışı olmadan zenginleşmeyeceksin. Bu şu an sahip olduğunuz gelirle başlar. Geliri artırın ve birden çok akış eklemeye başlayın.

Sen simbiyotik akışlar denilen şeyi istiyorsun. Bağlantı kesilmiş akışları eklemeyin. Bunun yerine, sahip olduğunuz işe gelir ekleyebileceğiniz diğer yolları bulun. Benim video adamım benim için reklam yayınlıyor - kendisini kanıtladıktan sonra, bana bağlı olanlar için reklamlar yapmaya başladı. O çörek atölyesine başlamadı.

Çok fazla insan bir akıştan ikinci bir akışa geçerek hiçbir şey yapmayan iki akışa neden olur. Akışlarınız daima bağlı olmalıdır.

Hiç kimsenin olmadığı ve ticareti ile tamamen tüketilen büyük biriyle tanışmadım. Senin varmi?
5. $ 100K'a basın, gerisini yatırım yapın

İlk olarak, 100.000 $ tasarruf etmeye çalışın. Niye ya? Kendinize, dışarı çıkıp para alabileceğinizi kanıtlamanız gerekir. Yalnızca 10.000 ABD Doları tutarındaysanız, daha fazla tasarruf edebilmeniz için tek önceliğiniz gelirinizi artırmanız gerekir.

100.000 doları tasarruf etmek, para kazanma ve daha sonra da para kazanma yeteneğine sahip olduğunu gösterir. Çoğu insan bu şeylerden birini yapamaz.

Bir kere kazanıp kazanabildiğiniz zaman servet inşa etmeye başlayabilirsiniz. Benim gibi muhafazakarsanız, çok aile mülkünü tavsiye ederim. Hızlı zengin olmak için hiç bakmadım, ama zenginleşmek için aramıştım.

Sort:  

bunları okuyup ve uygulayıp zengin olan var mı acaba? düşün ve zengin ol tarzı hikayecikler maalesef ve maalesef kanaatimce umut tacirliğinden öte değil. tıpkı "the island" - "ada" filmindeki gibi bilmedikleri bir kaderi bekleyen insancıklarız. fakat bir doğru var tüm bu yazılanlarda; kaybedecek çok şeyimiz olmadığı için denemeye değer.

Fakirlikten gelip zengin olan da var

Do you have a girlfriend ? @cleverbot @banjo

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61227.60
ETH 3022.96
USDT 1.00
SBD 3.88