steemit ve ben +[Cointurk 16. Projesi]

in #esteem6 years ago (edited)

image]()
Steemiti nasıl öğrendim?
Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine araştırdım
youtubede videoları izledim baktimki türk topluluğu çok az ve bizde bu uygulamada çevremize yaymalıyız steemit türk topluluğu ne kadar çoğalırsa kazancimiz o kadar artar diye düşünüyorum umarım türk steemit kullanan topluluk artar

Steemiti kullandıktan sonra hayatımda ne değişti
Benim bir hayal var araba almak ve burdan kazancım ile araba almayı düşünüyorum steemitte kazancımı artırmaya uğraşıyorum para kazanmaya başlayınca fikirlerim değişti olgun düşünmeye başladım ve insta da harcadığım vakit için üzülüyorum keşke daha önce karşılaşsaydım neyse zararın neresinden dönersen kâr umarim bundan sonra türk topluluğa iyi kazançlar birbirimizi destekleyelim lütfen birlikten kuvvet doğar herkese bol kazançlar okuduğunuz için teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63605.39
ETH 3470.79
USDT 1.00
SBD 2.52