apyar

in #esteem6 years ago

Apyar medeyar
ngareat a
image
ponepyin
" ya pany tan sar gun" a pong 2
nayaain / ponepyin / " ya pany tan sar gun" a pong 2
" ya pany tan sar gun" a pong 2
aathtuppatti
adminApril 24, 20181 mhaathkyet
FB_IMG_1524565940226
ayr tyang mayut ar aysarngarr
image
sak ayaarng tanhkarrko aasan m ၾ karr ayaarng aysya hkar ya pan pit ၿ pee ay ya hk san lanu lanu ya hp ng aahtellso 4 wang hkae lok sany . aahk in mwarny 10 narre hkyaell ၿ pe . m tahc ayyark aip hkan htell tyang aip aynay lark ၿ pe hu suu hkan 4 mwn miay l sany .

aip hkan rwi rarso 4 tay ya hp ay ya hp ayl wark larhkae rar e ny hkanso 4 aay rark tyang hkap sae sae ၾ karr lok r s ny aasanay ၾ kar ng sak ayaarng ay ya hk lwm m arr tun 4 syarr ray l eat .

. . . bhay lo par li m . . . hu hcit htell mwaray tya rang aysya hkaray aarng narr hcok ayhtarng mi ya pan sany . hto 4 aynark sak ayaarng tahc ayyark ၾ kak see aymႊ nywng aytyay htarng ht syarr ray lay tar eat .
image
aysya hkaray l ၿ pe . luuႏ w hc ayyark eata san . rwng ayaarng htap ay ya par ral wng aam iဳ sarr tahc u ႏ w ng aam iဳ samee tahc uto 4 eata san . hto 4 aya pang aႏ we a sanm arr sany panu mwn aay n a htarr m hut . many s ny aahk in tyanghtokaeso 4 a sanm iဳ htyak ayp ၚ tat sany ko sak ayaarng aasi sanu pang .

sak ayaarng ay ya hk ko a tatႏ ong sanu hpya kar aip hkanseso 4 hkap sut sut ayl wark hkae ayl eat . aip hkan ႏ w ng nee laray l aasan b lanay tyako po. at y k y ၾ karr ray lya hpahc ၿ pee a hkan waso 4 ayrark aysar a hkan tanhkarr mwar sanu panu tahc panu hkan 4 pya ng l w k hkap h hya hpahc aynay ၾ karng aytya 5 ray l sany .

tanhkarrko a nany ngay htap tyan . a htellko a sar aakell hkat lok aysar aahkar ya mang lok r s ny ya mang kyang ayၾ kar ng sak ayaarng eat ႏ w lanu aysyato 4 ko t pyak pyak suu pyak syarr ray lay tar eat .
image
mႏ w ng aya hkarr aam iဳ sarr tahc ayyark . ႏ w hc ayyark hc lanu tyang a wat aahcarr m arr m rwi ၾ k . m k ku tang ayhkarng rang lak ran ko lak ayhtark aarr ya pဳl w k suumeat hkႏ ၶar kuiy koay kar kar aay narkso 4 ya pahc htarr ayl sany . aam iဳ sarr mwar muu meat aynark dan aylar ayp ၚ tyang duu ayhtark . lak tahc hpakႏ w ng marell 5 sanႏ ya y to 4 ko rahc pat aysar ng syaelllo 4 at n lak tahc hpak ya hp ng marell 5 hkarr sim sim rwi m rwi m y rwi m y aybh sarr m arrko ya hpahc nywhc sup kong kar hkap ၾ kam ၾ kam hkap tang tang tahc hk k ya hkang lႈ p rwarr aynay l sany .

aasan rwဴ san ya pang ya pang marr

a sarr hk ng t hpat hpat hti rok sanmarr

r m ၼk ya pang ya pang ayaar ၿ ngee ayn s ny m eat aay m t san a koay hk ၚ sanmarr

aam iဳ sarr eat t hang hang marn tang sanmarr

ku tang lႈ p sanm arr . . . .
image
hc s ny hc s ny aasanto 4 ko k sak ayaarng eat narrhtellso 4 san rany puu ya hp ng aylarng ht ny ayn salo . a hkan htell rwi t nwar sarr aykarngႏ w hc u kay tar t nwar rar g well htell tyang a rwin a hun ya hp ng hcit lyat koy lyat yahc muu ay ya mar paray n ၾ k rang sak ayaarng ၾ k ny ayn sany ko pang satimahtarr mi ၾ k .

. . . . . lup rak lok tar m m ray . lup rak lok tar . aymarngnell 4 a ၿ mell tam hk hc aynahk ng tay so . hkuay tar aya hkarr tahc ayyarkrell 5 lak htell mwar ya hpahc hk ng tong ko poe soe pak sak ya hpahc ayn paray par larr . hkuay marng ya mang ayn ratae m k . . . tany tany ၿ ngim ၿ ngim aiay ya ႏ ၵ r r a ၾ kang nar aya p ny nell 4 aymar ng aay p ၚ mwar a ram hk hc hkaetae m m hut aytar bhell aya hkarr suu hcim min m tahc ayyark ko ya mang ayn r saloparpell larr . rak hcak tay m ray . m sip rak sak tay . . . . .

sak ayaarng eat hcit htell tyangႏ w lanu sarr htell tyang myan ၾ kap s htak myan ၾ kap larsalo a sarr m arr lany t sat sat tun . lany ayၾ karm arr lany ayhtarng htalo 4 larayhk sany . aႏ we ya mang kyang ko sak ၾ k ny ayn r many aႏ we aasanto 4 ko sak ၾ karr ayn r many sopar k sak ayaarng luu sat miay pay tar many .

suu bhar lup r many nany .

suu manyso 4 sanu ya hpat r many nany .

panu mwn aahk in tyang r ng k k mႈ aarr nany kar kay l san han rwiay sar lany a hkak aahkell a ၾ kap a tany ႏ w ng ႀ kanဳ rahk in at ng htell ၾ kaphtellso 5 ayrark hk in m arr tahc parr suum arr htak pomo htuu kell hcyaar tany ၿ ngim r ng k k syarr ya hkang sany sak ayaarng eat hcuupar parwar pang ya hpahc ayl eat . iso 4 aysaray karng myan lyan lw s ny aarr sarhk k ayၾ kar ng pang suu sany hcin ayhk ၚ mႈ a pyaell pyaell ko rang song ya hpat ayat ar kar yahku loay aarng ya mang aysar lup ngan rwng tahc ayyark aay nya hp ng rap tanyႏ ong hkae ya hkang m hut parlarr .

sak ayaarng hcit koayl ar hk lok ၿ pee ayl puu tahc hk k mႈ t htut lok l w k aip hkan w mw ht mang hcarr hkanseso 4 a sar htyak hkae lok ayl sany . ht mang hcarr hkanso 4 ayrark l wng ayr hkellay s tၱar a tyang mw kut tahc buu ko htut yuu. e ny hkanso 4 ya pan ayl wark hkae ayl eat . hto 4 aynark so hpar hkanuay p ၚ tyang htong kar kut ko tahc g iဳk ya hkang aysark rang aip hkan htell mw luuႏ w hc u eat t hun hun aytark aylark l w k rwiay sar rar gar mee m arr ၿ ngim ays syarr m ny aahk in ko hcit rwny lak rwny ayhcar ng song ayn lok aylay tar sany .

sak ayaarng tahc sak aysark hpuu hkae sam w kokarkolarto 4 htell tyang y hkuay sark sanu aynay sar kokarkolar sany aarasar rwi lway p hcya .

" manell 4 ko lw u har hoe ngay hcany bhaw k tany k a ram hk hc ၾ k tae hk hc suuay tya par . mi bhay tya say bhar matuu loay w kyaar hkae ၾ k r ၿ pee hkulo may marngnell 4 aim ayhtarng at ၿ pee kar mwya pan sanu ၾ kay tar . . . . hee hee h ng h ng "

m k hku htak hti a wat aytyaya pan m wat ray s . tan bhat ႀ kee tahc htany ko rang l warr pat htarr rang sak te hkanuay p ၚ tyang htong kar sak ayaarng ko a htak par a tong rwng ya p ၿ pee ayhkarng ko ya pan nganu 4 kar t heehee ngoayat ya aynay l sany . ko lw u sosuuk lany suumeat nay bh tyang m k ႏ war ngay ayl ႏ w ng htong l w k .

"darnell 4 ya man m ray . . . at aytar lak htap hkya ng aytarng aytar lak hkanhkae ray s larr . marell 5 luu kopell sak ayhcar ng kay raray par . at aytar nell 5 yuu ၿ pee aytar mw hku loay hpark lႊ ellay hpark ya pan aytya lup tar kay tar maat aytar ko s hc ၥar mae tarpell . m lo pellat aynar mwar lany ngay hcany aahkar mwar sanay yar jany tyay hkaerasuu rwi par tay .

daray p m y manell 5 lak htap ၿ pee k tany k m kite aytar ၾ kang ၾ kang nar narnell 4 s hc ၥar rwi rwi sarr mat mat mayarr mat mat ayparng sang rwaray hpyayat ya aymya hkae tay . m m hut tae bhay min kay l aay p ၚ mwar mway hpark lႊ ellay hpark ya pan hcit dhart may mya hkaebhuu . m k sar . . . "

" h ng h ng hee aarr aarr lanu m a mwarr aytyahk ny parpell rwng . t kay aytar ko lw unell 4 mya pan aytya 5 ၾ k r li m maylo 4 m t kay maym war l ng hkaeparbhuu . aymarng lak htap hkya ng aytarng tae aahk in mwar ko lw u k lany aanarr mwar m rwiay marng k lany ya ngang hcarar m loay lark ayaarng ya p ny hcanuay natae suu tahc ayyarkmo 4 may hkarng ၿ ngi m mi hkaetarpar .

rak hcak lyan tae kan ၾ k m ၼar k m aim ayhtarng sany bhaway rark k mwar ko

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99