Sevmek Zor Gibi

in #esteem6 years ago

Sevmek Zor Gibi

Sana nasıl söylesem bilemedim . malesef bildiğim şeylerde tek şey seni sevdiğim ama çok sevdiğimdi. seni öyle birleşeyim mi ki ayrılmak değil vazgecemiyorum senden.
Ne senden vazgecebiliyorum; ne de kendimi unutuyorum. Bunların da dışını yapamıyorum. Düşünemiyorum ama yinede istiyorum . Kafama göre , benliğime o kadar yerleşmişsin ki; sensiz olmak mümkün ama olanaksız.

Belki kendimi kendimi mahfetsemde senin için her adımı attım. Seni o fazlaca sevdim ki bundan sonrası senden bile değerli . sevdiğimi dağlara, taşlara her yere; bütün kainata
bağırmak istiyorum Seni Seviyorum!!

Bu kelimeler defalarca senin için söyler yaşar ve tekrarlayrım. Biliyor musun; seni ama sadece seni seviyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64752.70
ETH 3455.13
USDT 1.00
SBD 2.50