Sort:  

:)) Şu platformdaki en aktif kullanıcı sizsiniz sanırım, her yere yetişmeye çalışıyorsunuz. Yeni projenizi ben de merak ediyorum, zamanlamalı gönderi :) Benim de aklımdaydı ama fırsat bulamadım denemeye. Umarım istediğiniz gibi olur.

Proje değil o aslında ama oy gücümü gece uyurken aktif bir şekilde kullanamadığımdan ilerleyen saatlerde içerik girmem gerekiyordu. Hepimizin kullandığı bir sitede gördüm özelliği kullandım, sıkıntısız oldu :)
1 hafta sonrasına kadar zamanlanabiliyor. Tatil esnasında falan rahatça kullanılabilecek bir özellik :)

esteem üzerinden mi yoksa steemauto üzerinden mi deniyorsun? Veya başka bir yerden mi?

Steem auto ;)

Esteem de de var mı öyle özellik?

Evet esteem'de de var, daha deneme fırsatım olmadı, advanced özelliğini açınca schedule'den tarih ve saat seçilebiliyor. Ama dediğim gibi daha deneme fırsatım olmadı :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59604.53
ETH 2413.47
USDT 1.00
SBD 2.43