ejkd

in #esteem6 years ago

g imageAnija është ndihma e Mbretit të Egjiptit të lashtë. Ai është

Kështu që unë kurrë nuk kam parë një anije, por piramida më e madhe në Egjipt është më e rëndë se Pyramia e Madhe. Varkë me vela tani ishte një vend varrimi varrimi që do të ndihmonte varkën e mbretit. Dinastia Egjiptiane e Faraonit të mbretit të lashtë.

Anija e tij është anija më e vjetër në botë, e shihni kontradiktën. Varkë e ndërtuar në pes Ajo u ndërtua në vitin 2500 dhe kështu u ndërtua rreth 4500 vjet më parë. Anija është 143 metra e gjatë dhe 19.5 metra e gjerë. Anija u zbulua në vitin 1954 në pjesën 1224. Egjiptian Ahmed Yusuf Mustafa ka restauruar imazhet e Egjiptit të lashtë, të ndërtuar për një studim të veçantë.

Tani mund të shohim se anija e Ferro, e cila duket të jetë mbreti i Egjiptit të lashtë, është një kantier detar i madh me një anije diellore të Gizës. Nuk e pa zonën e eksplorimit për miqtë မျှေး လိုက်ပါတယ်.

Zona e Kërkimit

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-25T04:18:18
Account Level: 1
Total XP: 266.50/200.00
Total Photos: 41
Total comments: 0
Total contest wins: 0
And have also received a 0.40 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64475.77
ETH 2770.60
USDT 1.00
SBD 2.66