cjif

in #esteem6 years ago

y image"My oom င့ ် lang ...
Wat ek weet nie hoekom ... "

"Hmm ... wat om te doen"

"... Ek het nie meer weet,
Moenie my vra "

"Gates ..."

Hy sal ook gee hom die oorhand
As ek nie kan hê
Ek is baie geduldig

"Drie of vier duisend ကျမယ်"

"Bo ..."

Vinnig, "drieduisend drie duisend sikkels silwer"

"Ek het gesê drie duisend dollars, want ek weet nie of vra"

"Sophie"

Wat is die vorm van dollars, sê ...
Selfs by 'n dollar, jy weet wat die beeld van die president se

Ek kan nie "sal behandel word"

Vir "tweeduisend"

"Nee ... Dit gevangenis gebruik op die lessenaar"

"မ့ ် ဘာမှလဲ"

My gesig is baie styf
Ja, om te vra of daar is 'n sonde
Ton Ton moet betaal

"So hoekom my င့ ်"

"Wat is minder kabel prop kat Ba
Ons moet verander ... en dan na Jim Wine "

"Moenie te red ခွမ်း"

"Oom, tensy jy weet wat aangaan in hierdie tyd om te probeer ...
Hy is my onderwyser "

"..."

Sê 'n paar klein gesig en toesluit en gaan ...
So ingewikkeld dit kan ook uit te kom van die geld
Trouens, doen niks င့ ်
Jy word gevra om die telefoonnommer te betree, sonder die

"Ontken winkel drieduisend ..."

"အေးပါကွာ ..."

Ek rol die geld kom uit die bitter oog
Skud hande ...
Wat hom bewe by Posbus

"Ek het ..."

"Bind vinniger as ..."

" 'N Persoon vertroud vinnig vinnig nou, ek wil ...
Ek sou ... "

"... So, my selfoon was koud"

"Porch dorm Maki (set) ... gerem ...
တင်းတယ် aanstelling ... "

"Hierdie werf"

"Oom, tensy jy dink, want jy het om te probeer ...
Hy gaan om te gaan "

"..."

Skouer, ek nie meer uithang ...
is waargeneem

"Ek het, as jy drink"

"Anna het nie ..."

"Die eerste ding wat probeer om hierdie webwerf te red
Ware ware smaak ... Sê vir my wat om te doen "

"Remming"

"Tate"

"Ek ... is"

"Ek het net ... was Bastard
Ek gevlug om te ontsnap ... "

"... niks ... Nou ek doen"

"Ek neem die liggaam van my broer ...
Lang tyd gelede ... "

Donker begeerte ... င့ ် ...
My ontleding van die vier ex-vriendin in die aanloop huispryse
Begin om te ontsnap ... Powered by perdebye
Ek hardloop terug ...

Ek moes terug kyk of die naam

Skyn op!
#nnnt Nyein Maung

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-10T06:16:48
Account Level: 1
Total XP: 486.80/200.00
Total Photos: 79
Total comments: 0
Total contest wins: 0
And have also received a 0.40 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67538.43
ETH 3518.61
USDT 1.00
SBD 2.81