Bisikan HATI sang kekasih

in #esstem7 years ago (edited)

Bisikan HATI sang kekasih
image
Pengahargaan yang terindah adalah menyampaikan pembisikan kata kata mesra padanya yang dapat menyentuh jiwa.Terima kasih sayang atas cintamu selama ii terhadap ku,selama nafas ku masih terhembus dan selama jantugku masih berdenyut aku akan burusaha untuk mencintaimu dan membahagia kan mu smpai akhir nanti.
Aku menyayangimu karna cinta bukan karna rupamu.
Aku mencintai mu dan menyayangimu dengan tulusan hati ku,dan tidak perlu aku berjanji bulan dan bintag,tapi cukup aku berusaha untuk mencintaimu dan menyayangimu untuk saat ini,

YA ALLAH,,,,,,,
Jika dia benar benar jodoh ku dekatkan lah hatinya dengan hatuku.
Dan jika dia itu bukan jodoh ku damaikanlah hati ku dengan ketentuan mu,,,,
Amiiiiinnnn,,,,,,,ya rabb,,,,,

Sort:  

Mantap..vote back ya

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63330.55
ETH 2645.93
USDT 1.00
SBD 2.82