Neo o obecnej sytuacji VP. "To będzie jeden z naszych najtrudniejszych okresów"steemCreated with Sketch.

in #esport6 years ago

2018-01-25 14.16.36.png

Virtus.pro, najlepsza polska drużyna w grze CS:GO, od dłuższego czasu notuje słabe wyniki(w ostatnich 12 meczach tylko 1 wygrana). Podczas obecnie trwającego turnieju w Bostonie, Polacy przegrali wszystkie swoje spotkania. O przyszłości drużny na kanale YouTube organizacji wypowiedział się Filip "Neo" Kubski.

-Myślę, że nie ma co owijać w bawełnę. Zagraliśmy bardzo słaby turniej. Było to zwieńczenie całego naszego sezonu. Nie jestem w stanie i nie mogę na obecną chwilę powiedzieć oficjalnie, jakie mamy plany, ale myślę, że będzie to jeden z trudniejszych naszych okresów. Tym bardziej potrzebujemy teraz waszego wsparcia. Trzymajcie za nas kciuki i mam nadzieję, że jakoś się to ułoży - powiedział.

Większość kibiców z racji na słabe występy ich ulubionej drużyny uważa, że powinno dojść do zmian w zespole. Co wy sądzicie o polskich legendach cs'a? Zapraszam do dyskusji w komentarzach.

Sort:  

Dawno tak słabych meczy nie grali jak teraz. Oglądałem mecz VP vs Cloud 9 - rzeź :P Co się dziwić, jak grają w PUBGa lub w Q3 xD

Dokładnie, mieli wzloty i upadki ale ten major to była po prostu porażka. Mam nadzieję że wrócą i będą grać jak dawniej

Jeszcze na początku meczu w nich wierzyłem, ale po pierwszej połowie już było wszystko jasne :P

Mi już nie podobała się pistoletówka. Jak dla mnie 0 komunikacji między sobą, tak to wyglądało.

Stewie cisnął ich jak leszczy z kałaszka xD

Czyli uwazasz że Vp w tym składzie to koniec?

Nic takiego nie powiedziałem :) Niech się zabiorą do roboty, bo za darmo nic nie ma :)

To dużo wyjaśnia ;) JW mówi jak jest xD

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68627.76
ETH 3844.64
USDT 1.00
SBD 3.63