"Z POWROTEM DO GWIAZD" - ERICH von DANIKEN rozdz. 5 i 6. AUDIOBOOK.PL

NASTĘPNE DWA ROZDZIAŁY POŚWIĘCONE POSZUKIWANIOM ODPOWIEDZI NA TO, SKĄD POCHODZIMY I KIM JESTEŚMY. BIORĄC POD UWAGĘ ,ŻE KSIĄŻKA POCHODZI 1968, OCZYWIŚCIE JAK WIELE INNYCH SPOD RĘKI EvD, MUSZĘ POWIEDZIEĆ ,ŻE DZISIAJ ROBIN JESZCZE WIĘKSZE WRAŻENIE, NIŻ W LATACH WSPOMNIANYCH .
"Do mojej książki Wspomnienia z przyszłości napisałem też rozdział;
w którym przepowiadałem masowy exodus ludzi z naszej planety na
inne ciała niebieskie. Wydawało mi się, że ta sprawiająca utopijne
wrażenie propozycja może być rozwiązaniem niesłychanej eksplozji
demograficznej, na którą jak się zdaje, nie ma lekarstwa. Ostatecznie
jednak usunąłem ów futurologiczny rozdział tuż przed drukiem. Nie
chciałem stawiać moich czytelników w obliczu tak "niemożliwych"
wizji, aby ich nie odstraszyć. Postęp przerasta moją ówczesną wizję

  • zupełnie spokojnie mogłem ją wtedy przedstawić!"

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61119.19
ETH 2615.15
USDT 1.00
SBD 2.65