You are viewing a single comment's thread from:

RE: Niemodni projektanci

in #engrave5 years ago

@julietlucy ciekawy tekst.:) Ja, gdy zostanę źle zrozumiana zawsze mówię,.że " Odpowiadam za to co powiedziałam, a nie za to co zostało zrozumiane." I odwracam się na pięcie bo szkoda mi czasu i energii na jakieś potyczki słowne i gównoburze rodem z przedszkola. I co najśmieszniejsze wtedy jestem uważana za wredną sukę tylko dlatego, że nie poszłam płakać w kąt zaraz po tym, jak potencjalna toksyczna osoba cisnęła we mnie hektolitrem jadu, którym chciała mnie zmieść z powierzchni ziemi. Wtedy dopiero mam ubaw:) Trzeba umieć bronić swoich racji i zawsze iść przez życie z podniesioną głową, jeżeli nie będzie się szanować samego siebie to inni też nas szanować nie będą. Wydaje mi się, że wielu ludzi czepia się i doszukuje na siłę zła w innych
tylko dlatego, bo sami mają tak nudne życie, że muszą wtrącać się cudze albo mierzą innych swoją miarą. Każdy ma prawo wyboru, jest dorosły i wolny, może robić co chce nawet być złym nikomu nic do tego. Wg mnie ludzi się nie powinno w ogóle oceniać. Albo mi to pasuje jaka dana osoba jest albo nie i albo utrzymuje z nią kontakt albo się odcinam. Tyle w temacie.

Sort:  

Zgadzam się, ze wszystkim co napisałaś do tego stopnia, że nawet nie wiem co jeszcze mogła bym dodać od siebie :)
Chętnie przeczytała bym jakiś Twój post w tym temacie, bo widać, że panujesz nad takimi sytuacjami, a na prawdę niewielu ma takie zdolności.
Dzięki za komentarz!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61586.28
ETH 2569.21
USDT 1.00
SBD 2.55