Sort:  

Co te spódniczki robią z człowiekiem ;)
Z opowiadania wnioskuję, że oboje wczesną młodość (bo teraz jest ta właściwa ;) przeszliśmy bez komórek i gps-ów. Cud, że żyjemy!

I rodzice nas nie namierzyli ;)

Posted using Partiko Android

@tipu curate 2

Dobra historia! Dzięki za udział w konkursie 😉

Posted using Partiko Android

wniosek?
"nigdy nie chodź z dziewczyną na skróty!"

uuu, ale górnolotnie poleciałam! 😛

teraz mam już ćwierć wieku więcej doświadczenia, więc nie ze mną te numery... :P

Bardzo dobra historia, co te spódniczki robią z człowiekiem. XD

Najgorsza rzecz to zgubić się w nocy w lesie. Wtedy umysł człowieka może płatać różne figle. Słyszałem takie historie że czasem w lasach śpi jakieś licho, które lubi wciągać ludzi w głąb lasu, poprzez udawanie płaczu dziecka. Wtedy pod żadnym pozorem nie wolno za tym odgłosem iść. Oczywiście ja w takie zabobony nie wierzę. Wielokotnie chodziłem w wojsku po nocy w lesie w ramach poodziału alarmowego, czy też jak wracałem z przepustki, ale nigdy mnie nic nie "straszyło". :)

A tutaj mała pioseneczka dla oddania klimatu tej opowieści.

Fajna historia. Przeczytałem z przyjemnością.

Dzięki, teraz to wspominam z uśmiechem, ale wtedy w tym lesie nie było mi do śmiechu. Ale, żeby było zabawniej to jak pisałem ten tekst to sprawdziłem na Google maps jak duży jest to las, okazało się, że to niewielki zagajnik, ale wtedy wyobraźnia podsuwała obraz wielkiej puszczy 😁😂

Posted using Partiko Android

Downvoting. Disagreement on rewards. Votes exchange through @sp-group delegation club is nothing different than posting and selfvoting 10 times a day.


If this is a mistake or you no longer delegating Steem Power to the vote trading circle, please leave a comment. Downvote will be removed and your post will be upvoted.

Dziękuję bardzo za docenienie mojego postu, każdy Twój komentarz jest zachętą do dalszej systematycznej pracy nad poprawą jakości. Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63030.98
ETH 2594.62
USDT 1.00
SBD 2.74