Ostatnio przeczytałem #34 - "Listy zza grobu" - Remigiusz Mróz

in #engrave5 years ago (edited)
Sort:  

Skończyłam. Dech mi zaparło. Nieźle Mróz nakombinował, szacun, czapki z głów

Pomysł fajny, ale ja dla mnie w końcówce przekombinował, chyba, że ma to być punkt wyjścia do kolejnej książki, czas pokaże. W przypadku Mroza to będzie z 3-4 miesiące :)

Mnie interesuje jeszcze dlaczego Kaja nosi nazwisko ojca (Burzyńska) a nie poślubionego męża?

🏆 Hi @lesiopm! You have received 0.3 STEEM reward for this post from the following subscribers: @cardboard
Subscribe and increase the reward for @lesiopm :) | For investors.

Ja jestem w trakcie czytania, w momencie znalezienia zwłok nauczycielki. Jestem ciekawa tajemnic Seweryna, ciekawa dalszego ciągu. Lubię Mroza, czekam na kolejne jego książki. Mam nadzieję, że będzie seria z Sewerynem.

A tak w ogóle to polecam Ci "Pacjentkę", do nabycia w księgarniach itp, tam dopiero jest jazda bez trzymanki, zwroty akcji, których się nawet nie spodziewasz. Pacjentki nie napisał Mróz.

jestem ... w momencie znalezienia zwłok nauczycielki

To jeszcze dużo przed Tobą, dopiero później robi się nierealnie :) Dzięki za tip z "Pacjentką" zapisałem sobie na listę do przeczytania :)

bo dopiero zaczęłam :P

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54451.29
ETH 2281.47
USDT 1.00
SBD 2.33