Moje zgłoszenie do piątej edycji konkursu #pl-filmy

in #engrave5 years ago (edited)

Uważam się za przeciętnego widza, który z pasją pochłania dziesiątki filmów i seriali miesięcznie, czasami o tych interesujących opowiadam w swoich postach, a teraz nadszedł czas na zastanowienie i odpowiedź na pytania zadane w poście UWAGA! KONKURS #pl-filmy!!! Edycja 5

admission2974645_640.jpg

Filmy którego reżysera omijasz z daleka?

Może jestem dziwnym widzem, ale z reguły nie skreślam jakichkolwiek twórców, czy aktorów. W kilku przypadkach decyduję się oglądać kolejne filmy na własne ryzyko, jak w przypadku Patryka Vegi, pomimo tego, że mam mało wysublimowany gust to nadal nie rozumiem co przyciąga tłumy do kin na jego kolejne produkcje, ja nie wydałby ani grosza żeby obejrzeć jego film. Podobnie jest w przypadku reżyserów polskich komedii romantycznych jak np. Tomasz Konecki, którzy tworzą filmy jak z szablonu, bez polotu.

Przy jakiej komedii najlepiej się bawisz?

Bawią mnie komedie sytuacyjne, swego czasu wspomniałem, że mam słabość do francuskich komedii, wprost płakałem ze śmiechu na takich filmach jak "Dusigrosz" z Dany Boon, czy filmy z Christianem Clavier'em "Za jakie grzechy dobry boże?" i "Czym chata bogata".

dus.jpg

za.jpg

Jaki film oglądasz na gorszy nastrój?

Uwielbiam superprodukcje wojenne z lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych ubiegłego wieku i właśnie po takie filmy jak "Parszywa dwunastka", Działa Nawarony", "Tylko dla orłów" czy "Orzeł wylądował" sięgam najchętniej i chyba nigdy mi się nie znudzą.

pa.jpg

Który artysta tworzy według Ciebie najlepszą muzykę filmową?

W moim mniemaniu mistrz jest tylko jeden Enrico Morricone

Jakie filmy z dzieciństwa wspominasz najlepiej?

Trochę tego było, na pewno "Akademię Pana Kleksa", ale również "Podróż za jeden uśmiech", czy "Szaleństwo Majki Skoworon" :)

Który film kojarzy Ci się najbardziej ze słowem KLASYK?

Za klasyki uważam komedię z mistrzem Louis'em de Funès, nie mam tu wyłącznie na myśli serii z "Żandarmem z Saint Tropez", ale przede wszystkim komedie takie jak "Skąpiec", "Zawieszeni na drzewie", "Przygody Rabina Jakuba", "Skrzydełko czy nóżka" czy doskonałą komedię "Gamoń".

lu.jpg

Jaki jest najdłuższy serial, który oglądałeś?

Rzadko kiedy decyduję się oglądać serial dłuższe niż jeden góra dwa sezony, po prostu uważam, że nawet jeżeli pierwszy sezon był bardzo dobry, a kolejne robione są na fali popularności to już tracą na jakości. Tak było w przypadku najdłuższego serialu, który oglądałem, czyli "Prison break", pierwszy sezon rewelacyjny, drugi jeszcze momentami trzymał poziom, ale miał tendencje zniżkowe, a kolejne no cóż.

pr.jpg

Jaki film określisz swoim guilty pleasure?

Chyba taką moją ucztą smakosza jest trylogia Francisa Ford Coppoli "Ojciec chrzestny"

Jakie jest Twoje największe filmowe rozczarowanie?

Zazwyczaj przed seansem staram się nie śledzić recenzji, zdaję się na swoją intuicję i przez to nie mam wygórowanych oczekiwań, jednak najgorzej w tej kategorii wypada francusko-szwajcarski horror "Frontière(s)", równie wysoko jest "Historia Roja", ale w tym przypadku nie miałem dużych oczekiwań.

Który film Cię pozytywnie zaskoczył, chociaż się tego po nim nie spodziewałeś?

Ponieważ takich filmów jest dość sporo, to wyłamię się i wymienię serial, który mnie pozytywnie zaskoczył, pisałem o nim parę tygodni temu. Koreański "Kingdom" jest zdecydowanie największym moim odkryciem ostatnich miesięcy, chociaż nie jestem fanem zombie, to w tej wersji byłem zauroczony.

ki.jpg

I to już koniec, jeśli chcesz dołączyć do zabawy @kusior i @pl-filmy, to w tym poście są szczegóły i pytania na które należy odpowiedzieć. Zapraszam do zabawy.


Pierwotnie opublikowano na LesioPM. Blog na Steem napędzany przez DBLOG.

Sort:  

Wielkie dzięki za udział w konkursie i za duże wzbogacenie puli nagród :)

Przypomniało mi się, że jako dzieciak w niedzielne popołudnia oglądałem z rodziną filmy z Louis'em de Funès i miałem spory ubaw przy tym :) Muszę sobie kiedyś je poprzypominać.

🏆 Hi @lesiopm! You have received 0.3 STEEM reward for this post from the following subscribers: @cardboard
Subscribe and increase the reward for @lesiopm :) | For investors.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95