Wiosenna paczka prawie urodzinowa

in #engrave5 years ago

1.JPG

W końcu nadszedł ten dzień na który czekałam już od dawna. "Wiosenny podarek" dotarł chwile spóźniony na moje urodziny. Tym samym mogę traktować go jako jedyny prezent urodzinowy który dostałam w tym roku.

Listonosz mimo, że lubi sobie czasem zgubić przesyłkę tym razem nie zawiódł! Nie zawiódł też mój partner w zabawie.

Po rozpakowaniu białej paczuszki moim oczom okazało się takie oto piękne pudełko jakie widać powyżej. Ma ono ciekawą strukturę i jest pięknie oklejone ozdobnymi wypukłymi naklejkami. Prócz naklejek jest też przepiękny sznureczek, który podkreśla moim zdaniem to, że nie jest to zwykle ozdobne pudełko, a pudełko z przesyłką.
... Wiecie co mam na myśli?

cardboard-314506_1280.jpg

Nie wiem czy też tak macie, ale dla mnie bardzo istotne jest to jak opakowany jest prezent (dlatego mój partner dostał prezent w pudełku po butach). W dodatku mam słabość do ozdobnych pudełeczek w których mogę trzymać później jakieś swoje skarby.

No ale przecież liczy się wnętrze!

2.JPG

Kartka z tajnym przepisem na szczęście i koperta z zagadkową zawartością- to zostanie moją SŁODKĄ tajemnicą! :)

5.JPG

Szkatułka! Ahhh! Szkatułki też lubię. Tu to dopiero skarby można chować!

4.JPG

Pięknie wykonana, z motylkiem, ptaszkami i retro cadillakiem(?). Tak mi się zdaje, że to cadillac... uwielbiam je.

A w środku? Nie myliłam się! W środku był skarb!

DSCN2584.JPG

Płynne złoto- bo chyba tak mówi się na miód?
A ten narkotyk obok wraz z miodem ma mi pomóc osiągnąć szczęście!
Jak już wypróbuje to dam Wam znać.

PODSUMOWANIE:

6.JPG

Zarówno z wylosowanego partnera jak i paczki, którą od niego otrzymałam jestem bardzo zadowolona.
Prezent jest pomysłowy, praktyczny i pięknie wykonany. Jest zabawny i wierze w to, że od serca.

Nawet wypełnienie paczki mi się przyda! Już widzę, te wielkanocne ozdoby, które wykonam używając tej żółtej trawki(?) i słodkich żółtych pomponików.
... A magnesy już zostały zrabowane przez moje córki. Niedawno odkryły magię działania magnesów (odpychanie i przyciąganie), ale takich fajnych jeszcze w swojej kolekcji nie mają :D

DSCN2587.JPG

Wydaje mi się, choć mogę się mylić, że pudełko zostało ozdobione własnoręcznie, a sposób w jaki paczka została wypełniona na prawdę mnie zszokował. Mam nadzieję, że na prawdę zrobił to mój partner i nikt go w tym nie wyręczał- jeżeli tak jest to na prawdę jestem pod wrażeniem.
Jeżeli chodzi o sam prezent jest przesłodki! Mini słoiczki w kształcie misiaków <3 Aż w kuchni posprzątam, żeby w jakimś widocznym miejscu móc je ustawić i czekać na ten dzień wypróbowania tajemniczej mikstury.
Szkatułka? Będzie na półce pod telewizorem, a to oznacza jedno- bardzo mi się podoba, inaczej nie przypadło by jej tak zaszczytne miejsce! :D
I list... kilka słów, które dopełniają wszystko i dodają jeszcze więcej słodkości, jak by w paczce było jej za mało <3


Pewnie po zawartości paczki już każdy się domyślił kto był jej nadawcą...

7ohP4GDMGPrUMp8dW6yuJTR9MKNu8P8DCXDU9qmmoXpDgW2SseHdosR5E6cQYcHaDFc5rMf2ueiLPqVhBtH1yheC4k5Ax5iYr4Ah.jpg

@michalx2008x dziękuję za tę paczkę. Jestem z niej bardzo zadowolona i bardzo cieszę się, że wylosowałam Ciebie. Ale przecież Ty to wszystko wiesz... ;)
Dużo frajdy dało mi też robienie podarku dla Ciebie i choć nie poszło zgodnie z planem to i tak chyba wyszło lepiej niż gdyby poszło według planu.


@suchy i @czaszi dziękuję Wam za świetny pomysł na zabawe. Mogła bym dostać cokolwiek a i tak cieszyła bym się jak dziecko. Kiedy następna edycja? :D


@nieidealna.mama
@wadera
@niksonovy
@michalx2008x
@rozku
@czaszi

Mam nadzieje, że Wasze podarki ucieszą Was tak jak i mnie! Mam też nadzieje, że pochwalicie się nimi w postach.




Originally posted on Inspiracja jest wszędzie. Steem blog powered by DBLOG.

Sort:  

🏆 Hi @julietlucy! You have received 0.2 STEEM reward for this post from the following subscribers: @cardboard
Subscribe and increase the reward for @julietlucy :) | For investors.

Ale fajowo!! Mega sie cieszę, że paczka doszła. Przez chwilę myślałem, że wszyscy zapomnieli o zabawie :) następna edycja będzie jak się spotkamy i osobiście sobie wreczymy prezenty =)

To da się zapomnieć o tym, że ma się dostać prezent? Nigdy w życiu! :D
Takie prezenty wręczane osobiście za pewne emocjonują jeszcze bardziej, świetny pomysł!

Aaaaaale super!!! Przekolorowo I słitaśnie! Michaś się spisał na medal :)

Posted using Partiko Android

Na prawde jestem pod wrażeniem tej paczki. Zarówno zawartości jak i sposobu w jaki został on zapakowany. Miałam dużo szczęścia do partnera, wysoko postawił poprzeczkę!

Ja swoja paczke tez juz wyslalem.

Tez mieliscie taki dziwny i lekki stresik obdarowujac nieznana Wam osobe? Niby glupia i mala rzecz, a ile myslenia i kombinowania :D

Posted using Partiko Android

No właśnie. Wydawało się, że taka drobnostka niby prezencik, nic takiego. A jak już doszło do losowania to to kombinowanie, przeszukiwanie blogów, węszenie informacji! Dużo zabawy i emocji.
A ile szczęścia jak już jest po wszystkim! :)

Piekna paczka i swietny prezent!😍

Posted using Partiko Android

Zgadza się. Bardzo się z niej cieszę :)

Paczka super! Sam osobiście musiałbym zlecić to zadanie. Chociaż biorąc pod uwagę jeden temat i z czym miałaś problem, to bym wysłał. :)

Trzeba przyznać, że paczka pierwsza klasa @michalx2008x.
Mialaś @julietlucy nie lada szczęście.

Poprzeczka wysoko zawieszona i tu pojawia się uczucie ulgi, że nie wziąłem udziału, bo nie mam takiego poczucia estetyki, żeby moja paczka w ogóle mogła koło takiej stać.

Miałam szczęście, wiem, wiem :)
Fajne jest to, że każdy ma swoje poczucie estetyki, swoją kreatywność, swoje pomysły, choć jest z tyłu głowy ta myśl "a jak moja paczka słabo wypadnie?"

Teraz trochę żałuję, że nie wziąłem udziału w zabawie ale i tak chyba nie miałbym na to czasu. Fajną paczka :) a i spóźnionego najlepszego :)

Posted using Partiko Android

Dziękuję bardzo!
Może następnym razem weźmiesz udział w zabawie, jak nie tej to innej. Ale przy tej wyjątkowo dobrze się bawiłam!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62890.35
ETH 2544.51
USDT 1.00
SBD 2.94