Płonie niebo

in #engrave6 years ago (edited)

Zapraszam do oglądania!

1.

1.JPG

2.

2.JPG

3.

3.JPG

4.

4.JPG

Wykonano: Nikon Coolpix L820.
08.03.2019r


Originally posted on Inspiracja jest wszędzie. Steem blog powered by DBLOG.

Sort:  

Zdjęcia fajnie się komponują z kolorami szablonu bloga :)

Faktycznie :) Ten szablon najbardziej mi się spodobał i pewnie jeszcze nie raz będzie pasował kolorystycznie do moich zdjęć, bo uwielbiam takie kolory nieba.

A u mnie płonął łąki, będzie filmik z tego niedługo.

Ooo... To ja chyba wole płonące niebo ;)

Dziękuję @julietlucy za piękne zdjęcia🙏 Wierzę że te płonace niebo to zwiastun nadchodzącego DOBRA 😇🍀💖 Pozdrawiam

Bardo mi miło, dziękuję za ten komentarz :)

Super!!! Dziś u mnie był bardzo podobny zachód słońca. Niestety, nie mogłam podjechać do moich ulubionych miejsc i zrobić kilka zdjęć. Cieszę się, że Tobie się udało :)

U mnie często są takie piękne zachody, tylko, że niestety nie mogę wyrwać się w dowolnym momencie i zdążyć dojechać na zachód w jakieś fajne miejsce. Wczorajsze robiłam w ogrodzie i jakoś to wyszło :)
W mojej opinii magii tych Twoich zdjęć i tak nie dogonie :)

Bardzo dobrze kojarzy mi się to wszystko z moją ulubioną grą "Life is Strange" Nie wiem czy grałaś, ale jeżeli nie... To jest to obowiązkowa pozycja :) Nie muszę chyba dodawać, że zdjęcia są świetne! Pozdrawiam.

Póki co muszę zadowolić się minecraftem, który i tak ledwie działa na moim komputerze na korbkę :D Wygooglałam "Life is Strange", wygląda bardzo zachęcająco. Mi znowu to niebo kojarzy się z niebem z Postala z tego dnia co koty leciały z nieba, Postal też fajna choć mało ambitna gierka, polecam ;)
Dziękuję za Twoją opinię :)

Też uwielbiam Postala. Do tego stopnia, że mój kot nazywa się Tłumik :) Pooozdro dla kumatych :D

Wow, świetne zdjęcia! Uwielbiam gapić się w takie niebo, które wygląda jak przeniesione z cudownego fantasy.

Dziękuję. Rzeczywiście niebo potrafi nieraz przybrać kolory rodem z jakiegoś fantastycznego filmu lub gry. Szkoda tylko, że nie zawsze mamy szczęście i czas by się zatrzymać i je uchwycić.

Piękne fotki :)

Dziękuję ;)

Oj będzie wiało bo czerwone niebo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63184.34
ETH 2560.17
USDT 1.00
SBD 2.72