Mam coś do powiedzenia

in #engrave6 years ago

frg.jpg

Mam coś do powiedzenia
Czasem obawiam się niezrozumienia
Czasem boję się samotności
Choć mam po uszy miłości
I martwię się często
Choć wcale nie mam o co
I pisała bym o tym wciąż
Tylko po co?
I dziś Wam daje do zrozumienia
Że coś mnie boli
Choć nic to nie zmienia
I jutro obudzę się nad wyraz szczęśliwa
Bo przecież ja smutna nigdy nie bywam
A to co zostało dziś napisane
Od razu zostanie zapomniane
Nie jestem poetką i rymów nie pisze
I właśnie tak wygląda me życie...


Originally posted on Inspiracja jest wszędzie. Steem blog powered by DBLOG.

Sort:  

Wierszyk ciekawy, a foto robione przez szybę? Szkoda że powstała ta plama w dolnym lewym rogu!

Dziękuję.
Ta plama to mój palec, rzeczywiście nie jest potrzebny, tak samo jak odbicie koca... ale zdjęcie bardzo mi się podoba, tym bardziej, że było robione przez szybę, przy dużej prędkości i na dziurawej drodze. To niesamowite, że wyszło jak wyszło.

Tak też sądziłem że to palec. Wiem ile rzeczywistych odczuć oddają zdjęcia przez to zdaję sobie sprawę, że w rzeczywistości pięknie to wyglądało.

🏆 Hi @julietlucy! You have received 0.2 STEEM reward for this post from the following subscribers: @cardboard
Subscribe and increase the reward for @julietlucy :) | For investors.

Hey @julietlucy! Glad to meet you here! Have you tried Partiko? It’s a really cool Steem app! You download it, login using your Steem account, and boom, you can use Steem on your phone!

What’s even cooler is that they reward you Partiko Points for using it, and you can cash it out for STEEM!

Join using this link: https://partiko.app/referral/vintage-m , and you will get 1000 Points as a bonus! Let’s see who can reach 30000 Points first!

@julietlucy i znów to robisz.... (...Ty już dobrze wiesz co!). PRZESTAŃ NATYCHMIAST! 👿😎

No cóż, teraz to ja się co najwyżej z powyższym tekstem utożsamić mogę 🙏😂😂😂

Zaczynam się nas bać 👿

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63277.26
ETH 2570.12
USDT 1.00
SBD 2.82