You are viewing a single comment's thread from:

RE: PELE- MELE. WYNIKI 🏆

in #engrave5 years ago (edited)

Jako, że już po wszystkim to pora na podsumowanie. @rozku zdeklasowała wszystkich pod względem organizacji najlepszego konkursu. Po raz kolejny pokazała, że nie ma sobie równych. Ranking wyglądał następująco:

UżytkownikLiczba zachęconych osób
@rozku28
@darekw0
@krzysiek2400
@wooden.fox0
@cieplakawa0

Co więcej @rozku była tak zdeterminowana, że przekonywała potencjalnych uczestników na różne sposoby:

  • na ładne oczy
  • uśmiechem
  • podstępem
  • kuszeniem
  • i wieloma innymi

Nagroda w tym konkursie to 1 STEEM za każdą zachęconą osobę, @rozku zgarnęła więc całą pulę czyli 28 STEEM. Należą się jej więc gratulacje i owacje (na stojąco, ale to już się mniej rymuje).

Sort:  

Uważajcie na użytkownika @darekw - zachęca osoby nie dość że nieskutecznie, to jeszcze stosuje nieetyczne i balansujące na granicy prawa zabiegi.

@rozku zdecydowanie najlepiej!

och! (rumieniec, spąsowiałe lico i spuszczanie oczu 💕)

no i co ja mam zrobić z takim JACKIEM?!
ech, co ja z Wami mam 💙

"..i odtąd żyli długo i szczęśliwie - obrzucając się nawzajem Steemami, do końca swoich dni" :D
właśnie taką wizje miałam teraz:
Ty Jacek chodzący z balkonikiem, ja w pampersie, oboje siwiuteńcy i nadal jeszcze - Ty do mnie, a ja do Ciebie - odsyłający sobie nagrodę z PELE-MELE 😂.

dzięki chłopaku 😘

PS:
wiem, że tam jest @cieplakawa ale i tak mi się czyta @cieplakrowa.
nic nie poradzisz.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60228.69
ETH 2428.23
USDT 1.00
SBD 2.45