Parę niusów o "Wiedźminie".

in #engrave4 years ago (edited)

https://redanianintelligence.com/2019/11/05/spoilers-ten-surprising-revelations-about-the-witchers-plot/

Zmiany względem książki oceniam na plus. Przynajmniej te, o których napisali, bo niektóre, jak Triss, czy Fringilla Vigo tak średnio pasują. Triss nie wygląda jak Triss, aczkolwiek jeśli poprawią u niej to i owo i będzie spoko grała dobrą, wstydliwą kobietę, która potrzebuje dużo męskiej czułości ( :D ) - to będzie Triss. I nawet brak rudych lub kasztanowych włosów przestanie mi przeszkadzać. A jak Yennefer choć raz przejedzie się po jej ambicji walcem, to już w ogóle. Co jak co, ale Sapkowski b. dobrze pokazał inteligentne i ostre dziewczyny, a Yennefer jest suką nad sukami. Dodajmy do tego jej zniewalający głos z serialu i... roastowanie rudowłosej miłośniczki ciała Geralta będzie poezją :D.

Tak czy siak, trzeba będzie sobie odświeżyć pierwsze dwa tomy, bo obejrzałem parę seriali, anime, dużo dyskutowałem o Wieśku i mi siię wszystko zamieszało w główce. Zapomniałem już wiele rzeczy z kilku opowiadań (głównie tym o Renfri), a zależy mi na przynajmniej ogólnym porównaniu serialu z twórczością Sapka. Ciekawi mnie co wywalą, co dodadzą, głównie z fabuły, bo co jak co, ale fabuła napisana przez Andrzeja kapitalnie pasuje do polityki Netflixa. Porusza problemy rasizmu, homoseksualizmu, piętnowania ludzi itd. ale nie w przesadzonej formie, jak to często pokazują lewoskrętni ludzie.

Wersja Tl;dr, wyciągnąłem to, co wydało mi się najciekawsze.

  • Geralt i Yenka inaczej się poznają

  • Geralt będzie w Cintrze, jak Nilfgaardczycy go zaatakują

  • Ciri będzie już niepokorną dziewczynką już jako księżniczka Cirilla nim Nilfgaard rozdupcy Cintrę

  • Ciri dostanie kompana zwanego Darą. Dobra decyzja, o ile w książce nie przeszkadzało mi to, że Ciri miała własny, długi wątek i poruszała się sama, to szara masa burgerojadów już może mieć o to ból doopy.

  • Renfri vel Dzieżba będzie miała nieco rozwiniętą rolę w stosunku do książki.

  • Stregobor będzie nauczycielem w szkole Ban Ard.


Pierwotnie opublikowano na Zwykły chłopak piszący o popkulturze, polityce, anime, serialach, ksiażkach i wszystkim innym, co go zainteresuje.. Blog na Steem napędzany przez dBlog.

Sort:  

Staraj się dodawać tag polish do swoich postów, aby dotrzeć do szerszej publiczności ;)

Wyjątkowo nie dodałem :V zagapiłem się.

Zawsze możesz edytować wpis :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63241.83
ETH 3086.26
USDT 1.00
SBD 3.82