Drugie życie pudełek na papierowe chusteczki - konkurs @pl-rekodzielo.

in #engrave5 years ago (edited)
Sort:  

Dokładnie takie drugie życie miałam na myśli! Tylko patrzeć, jak Twoje pudełka zawojują Korfu ;)

Cieszę się że trafiłam w punkt :)

Jak zwykle kreatywne i twórcze
@tipu curate

Dziękuję i pozdrawiam :)

bardzo Ciekawe kreatywne pomysły

Bardzo mi miło, dziękuję :)

u mnie szpilki w wykończeniu by się nie sprawdziły i musiałabym szyć ale pomysł bardzo mi się podoba :)

Upięłam szpilkami materiał żeby się trzymał na pudełku a potem go zszyłam. Oczywiście szpilki wyjęłam ;)
Cieszę się że pomysł Ci się podoba :)

Bardzo interesująca koncepcja , świetnie to wygląda :D twórczy umysł :) pozdrawiam !

Dziękuję pięknie i pozdrawiam wzajemnie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67896.07
ETH 3253.63
USDT 1.00
SBD 2.66