Sort:  

Swoją drogą dziwnie, że człowiek z tak dużym doświadczeniem na polu samozaspokajania i uważający się za wcale zmyślnego nie wpadł na prosty pomysł, aby onanizować się przed przystąpieniem do pisania kolejnego fragmentu, zamiast pod napisany już kawałek.

No i musieli mnie wyciągać spod biurka.

Do tego dochodzą sceny erotyczne, które napisane są tak, że ma się wrażenie, iż jest to jakiś osobliwy rodzaj molestowania z jednej strony i masochizmu z drugiej.

Drugi raz. Podejrzewam, że zaczynają mnie podejrzewać o apopleksję. Albo nadużywanie substancji zakazanych. Sam już nie wiem. Na wszelki wypadek twierdzę, że krzesło jest za śliskie.

Tak - poszło w wulgary. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że się wcześniej naczytałam, a ostrzeżeń na okładkach nie było.

Śliskie krzesło stosuj jako wyjaśnienie zamiennie z poszukiwaniem spinaczy i własnym ekscentryzmem. W przeciwnym razie w poniedziałek możesz zastać przy biurku nowe tapicerowane na szorstko. ;)

A ja sprawdze, czy moja biblioteka ma kolejne czesci opowiesci o pannie z Kostki. Z checia bym przeczytala.

W tym miesiacu czytanie szlo mi w slimaczym tempie. Podam tytuly jak znajde notatnik. Ksiazki mam pozaczynane. Czekaja na dokonczenie.

Czasem przychodzi taki czas, że tempo czytania spada. I tu mam na siebie haczyk - włączam wtedy audiobooka. :)

Zaczęłam już trzecią Kostkę i jest fantastyczna. Jest nowy pomysł marketingowy Milady, życie na zamku jak zawsze w swojskim klimacie czeskiego filmu. Polecam kolejne tomy.

Szczygieł niepotrzebnie poszedł w eksperymenty, a lubiłem jego reportaże o Czechach, chociaż zupełnie się nie zgadzałem z jego wizją świata.

Klasyczne reportaże bardzo mi się podobały (Gottland, Zrób sobie raj, Kaprysik), felietony Láska nebeská o literaturze czeskiej również polubiłam, bo dały mi sporo informacji o tym, którego z pisarzy warto poznać bliżej. Uważam, że Szczygieł świetnie sprawdził się również jako redaktor antologii 100/XX. Projekt: prawda - tak, eksperyment; to nie jest książka, którą można polecać każdemu, raczej widzę ją jako realizację potrzeby autorefleksji i uzewnętrznienia się. Mam wrażenie, że jednak autor nie odważył się na całkowicie osobisty przekaz i stąd kombinacja z włączeniem tekstu Stanucha.
Teraz trochę się boję, co będzie z "Nie ma". :)

Czekalam bardzo (nie) cierpliwie na ten post:)

You got a 1.25% upvote from @ocdb courtesy of @rafalski! :)

@ocdb is a non-profit bidbot for whitelisted Steemians, current max bid is 20 SBD and the equivalent amount in STEEM.
Check our website https://thegoodwhales.io/ for the whitelist, queue and delegation info. Join our Discord channel for more information.

If you like what @ocd does, consider voting for ocd-witness through SteemConnect or on the Steemit Witnesses page. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64572.94
ETH 2630.79
USDT 1.00
SBD 2.82