Czytam sobie #18. Donoszę z biblioteki. Luty

in #engrave6 years ago (edited)
Sort:  

W lutym ilość przeczytanych ksiażek niestety zmalała w porównaniu ze styczniem.
Właśnie skończyłam “Chwilę” W. Szymborskiej, o której pisałaś.
Do tego jeszcze przeczytałam cudowna historię życia państwa Rubinsteinów. Ula Ryciak napisała ksiażkę “Nela i Arthur. Intmny koncert Rubinsteinów”, który zachwycił mnie do tego stopnia, że wszystkim polecam.
“Arystokratka w ukropie” była wciagajaca. Planuję obydwie części przeczytać raz jeszcze.
Po tym jak przeczytałam “Ekożonę” Michala Viewegha, chciałam przeczytać “Ekomęża”, ale skończyło się na “Mężczyźnie idealnym”.
Zaczęłam też czytać “Macochę”, o której pisałaś niedawno. W tempie, w jakim tę ksiażkę czytam, z 10 podobnych czytadeł w miesiac mogłabym przeczytać;)

Pozdrawiam!

Apetyczna biografia małżeńska! Do notesu. :)
Viewegha też chcę. Na początek inne tytuły, bo biblioteka ma Opowiadania o małżeństwie i seksie, Aniołów dnia powszedniego i Powieść dla kobiet. W ogóle Laska nebeska Szczygła narobiła mi smaków. Ota Pavel niestety w mojej bibliotece nieobecny. Pewnie kupię.

O tak - Socha to jest lekkie czytadło z króciutkimi rozdziałami. Ketchupa też przeczytałam w jeden wieczór. No ale i taka lektura czasem robi dobrze. Kiedyś w chorobie z wysoką gorączką próbowałam różnych tytułów. I co? Dziennik Bridget Jones przeczytałam. :P

Oto kolejne pozycje:
AF08D8CF-DA9C-43B2-8C9D-15E3FB65BDAF.jpeg
DCB72A8F-FED6-483C-B5F5-7CB479CEE8A6.jpeg

Zaraz będę sprawdzać, czy biblioteka ma tę “Laskę...”. Mam już w domu “Kaprysik”. Wspaniała ksiażka!

wygranko! przeczytane!

Wygrane trzeciego stopnia wypłacają lokalne kolektury.

Ja w lutym przeczytałem Grimm City. Wilk! - Jakuba Ćwieka i właśnie kończę pierwszy tom Mrocznej Wieży Kinga. Oba tomy nie porwały, ale zapewne kupię kolejne, bo nie lubię niedokończonych opowieści.

Jeżeli nawet nie porywa, ale jest jakieś czytadło ok pod względem warsztatowym, to też często kontynuuję. Porzucam ewidentnie złe rzeczy. :)
Kinga czytywałam swego czasu, ale chyba mi się trochę przejadł. Pewnie sięgnę za jakiś czas po Pana Mercedesa, bo słyszałam sporo pochlebnych opinii.

!tipuvote 0.2 hide

You got a 6.23% upvote from @ocdb courtesy of @bowess! :)

@ocdb is a non-profit bidbot for whitelisted Steemians, current max bid is 40 SBD and the equivalent amount in STEEM.
Check our website https://thegoodwhales.io/ for the whitelist, queue and delegation info. Join our Discord channel for more information.

If you like what @ocd does, consider voting for ocd-witness through SteemConnect or on the Steemit Witnesses page. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64349.20
ETH 2673.53
USDT 1.00
SBD 2.83