Sort:  

Hello! Here is @breadbakers :) It's a bread baking community on Steemit. Excuse us that we missed your post. The finished bread looks great! And loafs shown in other posts looks tasty too ... such as the onion bread.

We are happy to see your bread baking post with #breabakers tag next time!


Google translation:
Witaj! Oto @ bakerybakers :) To wspólnota pieczenia chleba na Steemit. Przepraszam, że przegapiliśmy twój post. Gotowy chleb wygląda świetnie! A loafy pokazane w innych postach również wyglądają smacznie ... takie jak chleb cebulowy. Cieszymy się, że Twój chlebek do pieczenia z tagiem #breabakers następnym razem!

Jak poradzić sobie z solą gruboziarnistą?

Kupić drobnoziarnistą!

To kwestia światła czy ten chleb faktycznie taki żółty? :)

Albo mieloną. :)

Chleb jest jaśniejszy - podobny do tego sfotografowanego w świetle dziennym. Lampa błyskowa w moim ziemniaczku powoduje, że zdjęcie wychodzi w cieplejszej tonacji.
Ale zdecydowanie nie jest biały. :)

No właśnie, z kontekstu mi wychodziło, że po lewej stronie i po prawej są te same chleby, ale jakby ten po lewej miał żółtaczkę :)

Z tego po lewej na śniadanie została już tylko taka trochę grubsza piętka. ;)

Masz na myśli przylepkę? No to faktycznie niewiele zostało ;)

Lampa błyskowa w moim ziemniaczku...

Jak się bierze prąd z ziemniaka to czego się spodziewać. Żarówka ledwo się żarzy. I stąd ciepłe światło. ;-P

W niedalekiej przyszłości nastąpi przejście na cytrynę. ;)

Ja dostałem w prezencie tyle młynków elektrycznych, że w jednym mam pieprz w drugi sól (mieszanka himalajskiej z jeszcze jakąś) a kilka kolejnych czeka w szafce na inne przyprawy albo awarię któregoś z dwóch pierwszych.

Od przybytku głowa nie boli. Mój młynek zamiennie mieli kawę i różne ziarna (najczęściej na chałwę), więc sól idzie pod wałek. Pieprz mam w ręcznym młynku.

Te moje to są młynki-pieprzniczki. Kawy toto nie zmieli. Powinienem o tym wspomnieć :-).

Smacznie wygląda......😉

Dziś upiekłam bochenek z makiem wcześniej, dzięki czemu wieczorne zdjęcie przekroju z "żółtaczką" zostało zastąpione wykonanym za dnia zdjęciem "zdrowym". ;)

Niby zdrowy, a taki blady ;-) W sumie, jakoś nie było okazji zapytać - korzystasz tylko z pieczywa własnoręcznie pieczonego czy to takie urozmaicenie? :)

Jeszcze inaczej. Powiedziałabym, że w skali miesiąca 80% jest pieczone w domu, 20% kupne.

Mmmmm, chleb! Jeśli nie zapomnę to spróbuję za tydzień upiec.

Za tydzień? Wytrzymasz tyle? :)

Nie mam wyjścia, są ferie i mam zaburzony rytm

O mniam piękny chlebuś

Piękny i pyszny. Dlatego podaję dalej. :)

@bowess You have received a 100% upvote from @botreporter because this post did not use any bidbots and you have not used bidbots in the last 30 days!

Upvoting this comment will help keep this service running.

Ale piękny! Koniecznie muszę go zrobić:) a akurat mam fazę na pieczenie chleba :)

Szczerze polecam ten przepis. Mąka typu 650 jest dostępna wszędzie, ilość ciasta jest nietrudna do ręcznego wyrobienia nawet przez osobę drobnej budowy. ;)
A u mnie rośnie już ciasto na kolejny bochenek.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63592.23
ETH 2551.58
USDT 1.00
SBD 2.75