İngilizcesini Geliştirmek İsteyenler Toplansın :)

in #english6 years ago

Merhaba Arkadaşlar.Ben uzun zamandır ingilizcemi geliştimeye çalışıyorum ve bunun adına çalışmalar yapıyorum.Bunun için bir kursa yazıldım fakat kurs tek başına çok yetersiz bunu çoğunuz biliyorsunuzdur belki de. Birçok araştırma yaptım ve insanların çoğu yabancı diziler oyunlar ya da yabancı birileri ile konuşmak üzerinde durmuş.Bense okumak üzerinde durulmasından yanayım.Elbet konuşulmadan bir noktaya ulaşılması beklenemez ama konuşulma noktasına gelinmeden önce okumak gerektiğini düşünüyorum.Ben çok fazla okumaya zaman ayıramıyorum ama bundan sonra sizlerle birlikte zaman ayırmak istiyorum.İngilizcesini bu paltformda geliştirmek isteyenler bir araya gelip güzel aktiviteler yapabiliriz.Birlikte ingilizce bir kitabı ya da tamamen ingilizce altyazılı bir dizi ya da filmi bitirebiliriz.Bir şeyi başarmak istiyorsanız sabırla bunu yapmalısınız stage kitapları dediğimiz seviyenize göre olan kitaplardan okuyabilir ilerleyen zamanlarda roman okuyabilirsiniz.Geldiğiniz noktaya siz bile inanamayacaksınız emin olun.İlerleyen zamanlarda bu konu tazeyken yeni önerilerle sizi bilgilendirmek istiyorum ben bir yolculuğa çıkıcam ve yanıma yol arkadaşları arıyorum :)IMG_8498.JPG

Ben yolculuğuma Güliver'in gezileri ile başlamak istiyorum.10 yaşında türkçesini okumuştum üstünden 12 sene geçmiş bakalım ingilizcesi beni ne kadar zorlayacak.Arada sırada profilimde ingilizce kelime ya da kalıplar paylaşmayı düşünüyorum.Eğer bu konuda aktif olmamı istiyorsanız aşağıya yorumlarınızı bekliyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62811.99
ETH 3447.80
USDT 1.00
SBD 2.51