[PL/ENG] PODSUMOWANIE LUTEGO / SUMMARY OF FEBRUARY

in #english4 years ago (edited)

IMG_20200209_143520.jpg

Hejka!

Luty już za nami, więc czas na podsumowanie. Ten miesiąc zaliczam do najpracowitszych jak dotychczas miesięcy, ale wszystko się może zmienić, bo to przecież dopiero drugi miesiąc tego roku :D Ale rzeczywiście, przepracowałam bardzo dużo. Masa kartkówek i sprawdzianów jednak zrobiła swoje i codziennie uziemiało mnie to na około 3-4 godziny przy biurku. Lecz dałam sobie radę, bo oceny nadal są bardzo dobre i coraz bardziej przybliżam się do mojego celu na koniec roku szkolnego :) Powoli się odzwyczajam od tego, czego się nauczyłam w podstawówce czyli nauki z wszystkiego, bo w szkole średniej nie zawsze się da :P Lecz koniec o nauce, przechodzimy do przyjemniejszych spraw :)
Rozwinęłam się na Steemicie i choć dość często nie dodaję postów to i tak społeczność je bardzo dobrze przyjmuje i za to Wam bardzo dziękuję! :) Również dzięki Steemitowi rozwijam umiejętność pisania po polsku czy po angielsku. Zauważyłam, że odkąd zaczęłam pisać więcej po angielsku to moja gama słów z tego języka się wielokrotnie poszerzyła.
Zaczęłam wprowadzać wiele nawyków do mojego życia, które zwiększają moją produktywność, ale o tym napiszę wam w innym poście :P Spędziłam mnóstwo czasu z rodziną i z moimi pupilami, których nauczyłam wielu sztuczek więc jestem okropnie dumna i z siebie i z nich.
Prowadziłam przez luty również kalendarz z zachodami słońca, bo uwielbiam patrzeć jak stopniowo wydłuża się dzień i jak coraz bliżej jest lato <3 Bardzo mnie to motywowało do pracy, bo przecież jak będzie +20 stopni Celsjusza nie będę siedzieć za dużo w domu, więc próbuję już teraz wyciągać oceny ku górze i pracować systematycznie. Przez ostatnie dni odpoczywałam z powodu choroby, a świadomość, że marzec pod względem nauki nie będzie lepszy wcale nie pomagała ;D
A jak tam u Was? Czy wasz luty również był produktywny? Dajcie znać w komentarzach! ;D
Do usłyszenia!

Hello!

February is behind us, so it's time for a summary. I rate this month to the busiest months in this year, but everything can change because it's the second month this year :D Actually, I worked a lot. A lot of tests make me feel so tired. Every day studying earthed me for so long because I could spend 3-4 hours at a desk. But I got along with that because my grades are still very good and I more and more bring myself to my goal at the end of my school year :) I slowly got out of habit that I must learn from everything ( I do that in primary school ). But we should better pass to nicer things :)
I built up on Steemit and although I don't post articles often the community is very kind for me and I want to thank you so much for that! :) Also due to Steemit I'm practicing my writing skills in Polish and English. I noticed that since I've started to write more in English my vocabulary is broadening.
I've started implement habits in my life, which are increasing my productivity, but about it, I'm writing in another article :P I spent so much time with my family and my puppies, which I taught some commands, so I'm very proud of me and them.
I kept in February also a candelar with sunsets, because I love watching how gradually day is longer and longer and how near is summer <3 This calendar was motivating me to work harder, because when outside will be 20+ Celsius I'll want to be as much I can outside, so now I work hard to make my grades better. In the last days, I was ill, so I stayed at home and awareness that March will be as hard as February didn't help me.
And what about you? How about your February? Tell me in the comments! ;D
Bye!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61123.62
ETH 2642.27
USDT 1.00
SBD 2.59