You are viewing a single comment's thread from:

RE: (POL) coś o mnie .. (ENG) something about me

in #english5 years ago

Witaj!
Moja pierwsza rada na początek- taguj odpowiednio, dzięki temu zarówno trafisz do większej ilości odbiorców jak i być może zyskasz więcej "zarobku". Tutaj masz drzewko tagów.
Co to Twojego zastanawiania się na temat tego co powinieneś robić tu na steem to wydaje mi się, że najlepiej będzie jeżeli sam do tego dojdziesz. Prowadź to konto dla siebie i nie wymyślaj na siłe kontentu, który być może później okaże się być dla Ciebie męczącym.
Gdy ja dołączałam tutaj też nie wiedziałam co będę robić co poskutkowało tym, że robię co chcę i bawię się świetnie! :D
Miłej zabawy na steem!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62835.39
ETH 3401.78
USDT 1.00
SBD 2.39