You are viewing a single comment's thread from:

RE: [ENG/PL] Anime news - Kimetsu no Yaiba, Tiger and Bunny S2, Dorohedoro, Prince of Tennis and other

in #english4 years ago

Jeśli masz ochotę na dobre anime, to polecam dwa moje teksty, trzeci w przygotowaniu.

https://steemit.com/polish/@herosik/dobre-tytuly-na-poczatek-przygody-z-anime-czesc-1-2

https://steemit.com/polish/@herosik/dobre-tytuly-na-poczatek-przygody-z-anime-czesc-2-2

W wersji angielskiej, jest jeszcze "City Hunter" , który niechcący pominąłem. Jak nie chce Ci się czytać w obcym języku, to tu masz wersję polską. Tylko tam też nie zmieściłem się w limicie, więc dałem "Vinland Sagę" do komentarzy :P.

https://www.facebook.com/notes/heros/dobre-tytu%C5%82y-na-pocz%C4%85tek-przygody-z-anime/905340943213025/

SAO nie widziałem, "Naruto" mi się podoba, ale do rozwalenia Konohy przez Peina, potem poziom spada strasznie. Jak chcesz zobaczyć dobre "Naruto", to polecam "Hunter x Hunter (2011)" - b. podobne, ale o wiele lepsze.

Pozdrawiam.

Sort:  

Nawet nie wiedziałem, że jest limit długości postu na Steemit/Hive.

Ja przy Naruto/NarutoS bawiłem się dobrze, ale niewykluczone, że przy 10 krótszych anime bawiłbym się lepiej. Zgadzam się, że momentami poziom spada, i to również w zwykłych odcinkach, nie tylko w ten sposób że dużo fillerów. Sztucznie wydłużono do 500 odcinków. I w sumie ze wszystkich setek postaci które tam wystąapiły, główny bohater należy do najbardziej irytujących.
Death Note w sumie też obejrzałem chyba ze 22 odcinki, ale nigdy nie dokończyłem i jakoś nie zamierzam bo zaspoilowałem sobie fabułę.
Nie zamierzam na chwilę obecną jakoś bardzo zaczynać oglądać nowych anime, ale dziękuję za sugestie, będę pamiętał o Pana postach.

Z "Naruto" problem bardziej polega na tym, że historia w pewnym momencie się popsuła (w anime tego tak bardzo nie widać, bo studio Pierrot zrobiło bardzo dużo, by wycisnąć z tego, co najlepsze i skryć jak najmocniej, to co złe)). Tzn. autor zaczął wymyślać jakieś bzdety, których wcześniej nie było, wykorzystywać tanie triki fabularne, które rzadko kiedy przynoszą dobry efekt. Reszta wad wynika bezpośrednio z nich. A fillerów, czy to w serialach amerykańskich, czy anime, odradzam oglądać :P. To rzadko kiedy coś dobrego.

Spoko, w takim razie życzę miłego i słonecznego dnia... Choć może ze względu na to, że Polska pustynnieje, to powinienem napisać "deszczowego" ;).

Ja nie miałem styczności z mangą (ani Naruto, ani żadną inną). Nie wiedzialem, ze była gorsza niż anime.

Powiem tak, co tydzień jak wychodziły rozdziały mangi, to ludziom pękały dupy z nerwów albo ze śmiechu xD. W anime to tak wygładzili, że weszło na miękko.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54016.63
ETH 2289.57
USDT 1.00
SBD 2.29