"Rekla sam da!"

in #engagement5 years ago

Engagement-Rings-Dallas.jpg

Ima gasim ove društvene mreže zbog ovoga, ži mi sve!

Okačiš sliku na kojoj ti je prsten na ruci i kažeš da si rekla DA!

Bravo sestro, ja taman pomislio da si pretukla čoveka, otela mu prstenje i slikaš se tu za fejsa...

A i to što si rekla DA me baš nešto briga... Posebno što poprilično dobro znam ljude koji su mi prijatelji na društvenim mrežama i ZNAM da retko koja tu zna da kaže NE!

I kakve sada tu veridbe?

Ko se danas još venčava na prazan stomak pa će gubi vreme na ove veridbe i gluposti...

Ko plaća to iživljavanje mene zanima?

Znači, pravim ovde spisak stvari koje mi idu na živce...

Današnja apdejtovana lista je:

  1. Emancipovane dojilje
  2. Rekla sam DA

Idemo do beskonačno....

Sort:  

Danas se ništa ne važi ako ne okačiš na fejs, insta i ostale društvene mreže. Na primer, popiješ jutarnju kaficu, a ne okačiš selfi sa šoljicom ili džezvom. To je isto kao da je nisi ni popio. Znači, veridba ne postoji ako nije obznanjena širom fejsa, insta i sličnih debilana.

Congratulations @odgusterakralj! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.
You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Čestitam😊

Posted using Partiko Android

Pa hvala, ali tekst je bio o nečemu drugom :)

Ево још једне теме за нервирање, @odgusterakralj ;)

https://steemit.com/teamserbia/@vasigo/stampane-nebuloze

Ahahaha iskomentarisao sam remek-delo.

Провери емајл, управо ти је нешто стигло тамо :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68180.36
ETH 2642.05
USDT 1.00
SBD 2.70