Sort:  

Veysel Bey siz yetkili biri misiniz? Bırakın herkes kendi işini yapsın! Eğer bir ceza verilecekse, Steemit yetkilileri verir zaten.
Ayrıca, Copy Paste diye konuyu baltaladığınızın farkında değilsiniz. Böyle bir iddiada bulunuyorsanız, copy/paste olduğuna dair kanıt gösterin.

İÇERİKLERİN TAMAMI BANA AİTTİR
Lütfen bu olumsuz yorumunuzu kaldırın. Aksi halde report etmek durumunda kalacağım!

Neden bu kadar sinirlendiğinizi anlamadım. Benimki dostça bir uyarıydı. İtham olduğunu da kabul etmiyorum. 16 Temmuz 2011 yılında yazılmış şu yazıya bakabilirsiniz: http://www.on5yirmi5.com/haber/sinema/filmler/50638/gercek-hikayeden-uyarlanan-korku-filmleri.html

Hocam niye sinirlen miyim? Beni uyarmanıza gerek var mı? Bırakın herkes kendi işini yapsın, ceza verilecekse yetkililer versin.

Verdiğiniz linkle benim içeriği hiç karşılaştırmayı denediniz mi? Copy/Paste diyorsunuz hiç alakası yok. Adam o linkte Jaws filmini falan kendine göre uyarlayarak anlatmış. Benim konumda Jaws filmi var mı?

Ayrıca atıyorum Atatürk ü siz anlatsanız, ben anlatamaz mıyım? Verdiğiniz linkte aynı filmlerde yer alıyor ancak içerikler tamamen farklı. Lütfen acemice davranmayın.

İnsanları zor durumda bırakmadan önce ne yaptığınıza bir bakın lütfen.

Muhabbet gereksiz uzadı. Kararı okuyucuya bırakıyorum. Link ortada içerik ortada.

Bencede, saçma bir tartışma oldu. Herkes kendi işine bakarsa bu gereksiz tartışmalar olmazdı. Mümkünse kaldırın yorumunuzu. Çünkü takip eden arkadaşlar yorumunuzdan ötürü etkilenecekler. Sizde lütfen paylaşmış olduğunuz linkteki film tanıtımlarıyla benim kunumu karşılaştırın, copy/paste mi bakın.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61038.67
ETH 2626.98
USDT 1.00
SBD 2.62