You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yaşanmış Gerçek Olaylara Dayanan 5 Korku Filmi

in #en7 years ago

Hocam niye sinirlen miyim? Beni uyarmanıza gerek var mı? Bırakın herkes kendi işini yapsın, ceza verilecekse yetkililer versin.

Verdiğiniz linkle benim içeriği hiç karşılaştırmayı denediniz mi? Copy/Paste diyorsunuz hiç alakası yok. Adam o linkte Jaws filmini falan kendine göre uyarlayarak anlatmış. Benim konumda Jaws filmi var mı?

Ayrıca atıyorum Atatürk ü siz anlatsanız, ben anlatamaz mıyım? Verdiğiniz linkte aynı filmlerde yer alıyor ancak içerikler tamamen farklı. Lütfen acemice davranmayın.

İnsanları zor durumda bırakmadan önce ne yaptığınıza bir bakın lütfen.

Sort:  

Muhabbet gereksiz uzadı. Kararı okuyucuya bırakıyorum. Link ortada içerik ortada.

Bencede, saçma bir tartışma oldu. Herkes kendi işine bakarsa bu gereksiz tartışmalar olmazdı. Mümkünse kaldırın yorumunuzu. Çünkü takip eden arkadaşlar yorumunuzdan ötürü etkilenecekler. Sizde lütfen paylaşmış olduğunuz linkteki film tanıtımlarıyla benim kunumu karşılaştırın, copy/paste mi bakın.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61297.02
ETH 2687.45
USDT 1.00
SBD 2.59