You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🖌Steemit Logo Make

in #en-gb7 years ago

gördüğüm kadarı ile paylaşımlarına baktım da sen de benim gibi kendi yağınla kavruluyorsun bizimkilerden ben bizimkler diyorum ama onlar bizi onlardan saymıyorlar tr grubundakiler yane beğenen yok.benim gücüm yok 5 beğeni daha sağlarım onlarda 0.001 er sbd ama yağmasada damlar misali olur. sbd oluncada paylaşımına minnowboster keçisi gönderririm. yapabileceğim bu ... bir de arada bir taglarına meme kr thai falan koy fatdasını görürsün.. bu da naçizane tafsiye arkadaşım.. keşke daha fazla yardım edebilsem.......başarılar

Sort:  

Bilgileriniz için teşekkürler. Benimde tamda yakındığım konu bu. Hiçbir yerden kopyala yapiştir yapmadan kendi içeriklerimi kendim yazıp paylaşıyorum. Zaten normalde makale yazarıyım. Ama çoğu zaman kendim ve gördüğüm türk arkadaşlarım dahil olmak üzere çok kaliteli içerik üretiyoruz. Fakat karşılık olarak beklentinin altında SBD kazanıyoruz. Bunun sebebini henüz anlamış değilim. Etiket olarak kr cn tarzı kullanmam için o dilde paylaşım yapmam veya yazmam lazım. Translate yapınca ortaya absürd cümleler çıkabiliyor. Turkiye steemit olarak biraz daha gelişmemiz gerektiğini düşünüyorum. Elin oğlu Bir paragraf ve resim ile 100 200 dolar kazanırken. Biz ona nazaran daha az kazanıyoruz.
Hep birlikte geliştirmek lazım tr tagını.
Önerileriniz ve yardımlarınız için tekrar teşekkür ediyorum sizlere.

herkesin şikayeti bu ama hepsinin bildiği çözümü kimse uygulamıyor. BEĞENME... sorun burada neymiş güçleri bitiyormuş. kendi paylaşımına saklıyorlar güçlerini akılları sıra..sen de benim gibi yap. ben arkadaşlarımın paylaşımlarının sbd sahibi olunca direk minowkeçisine gönderiyorum benim beğeni 0.000 veriyor. keçiye 0.0010 göndersem bile arkadaşım 0.050 kazanıyor. hesabıma bak kaç kişiye gönderdim. gücüm olmasa bile bu şekilde katkı veriyorum. üstelik daha karlı. ben de yazarım blog değil ama hikayeler yazıyorum birini paylaştım beğendiler ama :) sadece beğeni para etmiyor. şimdi sadece bildiklerimi internetten bulup resimlerle süsleyip paylaşıyorum daha fazla para ediyor.aslında işin parasında da değilim zaten öyle olsa millete keçiyi göndermem. elin milleti bir paragraf ile bir resim paylaştığında kendi ülkesinin Tag ını koyunca hepsi beğeniyor. iatlyanlar isviçreliler. koreliler ama biz de öyle değil. eğer bir hata varsa ilk evvel kırmızı bayrak koyup peşinden ceza botu çita yı çağırıyorlar.. bir o kara listeye alsın diye

ve bir şey iyi ingilizce biliyorsan eğitim hakkında yaz steemeducation tagı ile paylaş faydasını gör translate yapma kabul görmez..

Çok haklısınız teşekkürler bilgiler için

rica ederim arkadaşım. arkadaşlarıma bilidrdim paylaşımlarını beğenecekler söylediğim gibi.. birazdan damlarlar kusurlarına bakma :)

paylaşımı beğen ve git! söyle diğerleri gelsin

Tamam Usta...

anladım beğenip gideceğim ok

neden geç kaldın?

dışardaydım komutanım .. hatun falan . özür ama geldim sinyal gelince hemen görevimi yapayım izninizle.

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53615.59
ETH 2344.94
USDT 1.00
SBD 2.13