Gyermeki nyíltságsteemCreated with Sketch.

in #emberidolgok6 years ago

idézet

Régen bíztam mindenkiben, úgy hívtak, naiv
De hogy belémrugdostak, abból tanultam is
– AK26


Látszat és valóság

Alapvetően extrovertált személyiség vagyok, bár sokszor ez nem látszik. Kevés emberben bízom meg, de ezt nem valami üldözési mánia diktálja, hanem a józan ész és a tapasztalat.

Mi lehet az oka?

Minél többször szúrják hátba az embert, annál kevesebbet beszél. Mert bármit mondasz, az nem csak felhasználható, de fel is használják ellened.

Vannak kivételek

Nem azt mondom, hogy senkinek sem nyílhatunk meg, csak az emberek száma, akikben teljes mértékben megbízhatunk, erősen konvergál a nullához.
Azt sem mondom, hogy zárjuk ki a támadások veszélyét. Nincs szükség rá. Elmondhatunk olyan dolgokat, amikkel később visszaélhetnek, de csak annyit és olyat, ami nem okoz nagyobb kellemetlenséget egy ember leírásánál és süllyesztőbe dobásánál. Tehát ne rázzon meg, ha éppen összeveszel a bizalmasoddal és minden infót felhasznál ellened, amit tud.


Az idézetek arra valók, hogy szebb szavakkal mondják el, amit amúgy is tudsz vagy érzel. Ezért osztják meg olyan sokan őket és ezért tettem őket könnyen megoszthatóvá. Helyettem is beszélnek...

via busy v2 beta

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94