Kohalikku inimest tundus hea

in #elu7 years ago

Minu suur lootus, et Steemians pööraks sellele tähelepanu tähelepanelikult tähelepanu. Väga südamekujuline vildistamine ja see, et üks saab midagi äkki teadvat. Mis see on? Vaata ise.

Ootan teist päeva ennast optimistlikuks tundma, otsustasin vaadata YouTube'is motiveerivaid videoid ja vaadata neid.
Siis tulin kogu hr Rogeri naabruses näitusel.
Vilt pisaraid ja goosebumpsi, vaadates oma videot Senati 1. maist 1969.


allikas

Tema tõelise südame ja aususe tõttu kõneles, et senat suurendas avaliku televisiooni eelarvet kaks aastat hiljem.

Mis on suurepärane mõtte ja eesmärgi allikas. Olen kindel, et nüüd pole seda pärast videot vaadates argumente.

Viib mind uurimisse tema ja tema suurepärase töö ja jõupingutuste kohta.
Fred McFeely Rogers. Sündinud 20. märtsil 1928.

Võtsid kraadi muusikast ja Magna Cum Laude ülikoolist.

Ta oli Ameerika televisiooni isiksus, nukketendaja, produtsent, muusik, kirjanik ja presbüteriumi minister.

Hr Rogers oli tuntud muusika loomise, etenduse korraldamise ja muusikateoste loomise eest hariduskoolitasemel telesarjas alates aastast 1968 kuni aastani 2001, mis näitab tema helde, pehme ja hoolivat isiksust.

Ta otsustas olla televisioonis, kui ta nägi ja vihkas näkku, mis oli täis vihaseid inimesi, kes viskasid üksteise nägusid, ja seejärel lubas meediat kasutada selleks, et muuta maailm paremaks kohaks "eriti süütute laste silmis.

Pealegi õpetab ta lapsi, miks nad ei peaks karta juuksehooldus- ja vannitariifist, peegelklaasidest kuni suuremate probleemidega nagu abielu ja abielulahutus.

Ta isegi õpetab vanematele inimestele / inimestele kannatlikkuse tähtsust

Tema näidendit vaadeldakse tegelikult rohkem kui kuulsast ja hästi eelarvestatud seesami tänavalt.

Isegi Koko, vaatab ahv oma näidendeid. :)

Kõik emakeeles kantud särgid olid kootud.

Ta on varakult tegema nimekirja: ärkama kell 5 hommikul palvetama → Õppima → Kirjutama → helistama → vastama fännidele → minna ujuma → kaaluma ise → siis alustada oma päeva!

143 naela hoidmine Ta ei joo, ei suitseta ega looma liha.

Miks armastab numbreid 143? Sest 1 tähistab I, 4 LOVE ja 3 YOU.
♥ Ma armastan sind ♥

Ta tõesti armastab teiste inimeste elu lugusid.

Ainuke inimene, kes vihkab hr Rogersit, oli hr Don Chance, leiab ta, et ta on ülemäärane.

Hr. Rogeri tõttu on näidendi televisiooni eelarve tõusnud 9-lt 22-le dollarile.

Enamik inimesi, kes teda lõbusalt lõid, armastas teda. Nagu Jhonny Carson ja Eddy Murphy

Enamik tema nuku nime pärineb tema sugulase nime järgi. Nimetada kahte, hr McFeely on tema vanaisa ja kuninganna Sara laupäev tema naine.

Ta suudab kogu New Yorgi metroo täis võõraid laulda! Vinge!

Siin on veel üks liigutav ja inspireeriv video hr Rogeri telesarjast, Mister Rogersi naabruskonnast.

♥ See on sulle meeldib ♥
See sulle meeldib
See ei ole asi, mida kannate
See ei ole see, kuidas te oma juukseid teete -
Aga see sulle meeldib.
Kuidas sa oled praegu
Tee sügavale sisse -
Mitte asju, mis peidavad sind
Mitte teie mänguasjad -
Nad on lihtsalt sinu kõrval.
Aga see sulle meeldib -
Iga osa teist
Teie nahk, su silmad, teie tunded
Kas vana või uus.
Loodan, et mäletate
Isegi kui sa oled sinine
Et see sulle meeldib
See on sina ise
See on sina, see sulle meeldib.
See sulle meeldib
Fred M. Rogers
© 1970
Samuti pole televisioonis piisavalt tõelist hooldusväljaannet, et raamatut avaldati. Raamat, dokumentaalfilm tema uskumustest ja perspektiividest.

Tal on raamat! Kompileerib tema tarkus, arusaamine ja lahkus.
Ma proovin oma parimat, et leida koopia kõvakettadest või veebist, et lugeda.

Siin on veel üks lühike, kuid võimas laul, mida ta laulus. Annab tõeliselt raevu!


allikas

Ta oli väga väärt, et ta sai Lifetime Achievement Awardi 24. aastapäeva emme auhindade auhindadel 1997. aastal.

Pean lihtsalt öelda, et isegi tema saavutuste ja edukuse ajastul on ta ikkagi teiste inimeste arvates.

Aastal 2002 andis endine president George Bush talle presidendi vabaduse medali.

Steroidsid nimetati ka tema nimeks 2003. aastal. 26858-t meisterrogerid.

  1. veebruaril 2003 suri hing Fred Rogers oma kodus oma kallikega mao vähi tõttu.

  2. aastal on mälestuseks pühendatud mitu arhitektuuri ja kunstiteost.

Pennsylvania pesapallimängija kandis härra Rogersi nimel tema kaubamärgi jersey. Riided müüdi enampakkumisel pärast mängu ja pühendasid tulu kohalikule telejaamale.

  1. märtsil 2018 väljastati USA postmark, mis aitas hr Rogersit.

Fred Rogersi mälestusstaat Pittsburghis, Pennsylvanias, on loodud naabruses väga eriliseks ja sõbralikuks kangelaseks. Statuuri lõi Robert Berks. 5. novembriks 2009 oli see avalikkusele avatud.

Seal oli lugematuid auhindu, tunnustust ja autasustusi, mida maailm on andnud sellisele südamest mehele.
Ma armastan kõiki tema kompositsioone. Ma kasutasin seda inspireerima ja kiitma mitte ainult lapsi, vaid ka sõpru ja faile

Seal oli lugematuid auhindu, tunnustust ja autasustusi, mida maailm on andnud sellisele südamest mehele.
Ma armastan kõiki tema kompositsioone. Ma kasutasin seda inspireerima ja kiitma mitte ainult lapsi, vaid ka sõpru ja perekonda / sugulasi!

Sa oled ingel, hr Fred Rogers. Üks niisugune hingeline mees.

Sinu pärand elab!

Tema elu käigu läbi ei ole ma kindel, kas ma tahtsin minna reaalajas tagasi.
Ma hakkasin kahtlema oma eksistentsi sügavuses. Kas ma teen oma osa selle elu hinnaga?

Ma olen kindel, et ma tahan olla hr Rogersi tõttu parem inimene.
Et saaksime kõigis kõiges ja kõiges lahkust näha.
See ei tee mulle inimest vähem, kui ma oleksin ilusam ja parem.

Et see on vabadus väljendada hoolt ja kaastunnet.

Üks põhjus, miks ma armastan siin Steemitis, on keskkond, mida see platvorm paneb ühele Steemianile tundma.
Toetus saab kogukonnalt.
Tehnoloogia abi laiendab.
Ja kuldne reegel: Ära ole karm, halb, ebaviisakas ja ahnus siin meie enda väikeses, kuid veel kasvavas Steemiti maailmas.


allikas

Kuldne reegel (ma tegin just viimati: P) ^ _ ^ V

Naeratus - ja Kindness on nakkav! Jaga armastust!

Sort:  

Õhtust. Olen internetist lugenud palju artikleid veebikasiinode kohta ja selle kohta, kuidas inimesed selle arvelt puhkavad. Olles lugenud https://eesti-kasiinod.online/boonus/ ja minimaalsest sissemaksest nende saamiseks, mõtlesin proovida seda mängida. Ja leidsin juhuslikult veebisaidi . See on huvitav kogemus, mis huvitab algajaid või isegi kogenud mängijaid, kes soovivad lõõgastuda ilma suurema kärata

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55885.64
ETH 2358.26
USDT 1.00
SBD 2.31