Halloween pumpkins 2018

in #elegance6 years ago
😊 HOWDY 😊

[ENG]
This time I've carved 2 pumpkins, on the left with #lennyface - choose my boyfriend, mine is this on the right.
With help my boyfriend I've finished this yesterday at late night.

[PL]
Tym razem wyrzeźbiłam 2 dynie, po lewej z #lennyface - wybrał mój chłopak, mój jest po prawej.
Z pomocą mojego chłopaka skończyłam to wczoraj późną nocą.






💖 Hope you like it and stay determined 💖

View post on Elegance

elegance.jpg
A place to show your skills

Sort:  

Pierwsza dynia i mina sugerowana tą fajną emotką z Wykop.pl? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Akurat kierowałam się wpisem w internecie "pumpkin meme" ,także wybacz, na wykopie nie przesiaduje ;) poza tym to znana emotka która nie tylko tam słynie ;)
I to akurat wybór mojego chłopaka, chciał coś śmiesznego ^^

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61959.02
ETH 3004.67
USDT 1.00
SBD 3.59