[EN/TR] Computer Programming with 10 Channel K Type Thermocouple, Data Logger, SD Card Recording and Serial Port Communication - 4 / 10 Kanallı K Tipi Termokupl ile Data Logger, SD Karta Kayıt ve Seri Port İletişimiyle Bilgisayar Programlaması - 4

in #electronics7 years ago

Today the microprocessor came and tried to right it, although I have previously PIC programming but also have programmed microprocessor inadvertently I burned in my step and I decided to provide programming PIC microcontrollers or the like. When I explained the situation in charge of responsible engineering, he suggested Arduino to me and stated that he would bring me another day to do experiments on Arduino in his own home. I learned about Arduino at least by researching a new microprocessor with no knowledge about it and its programming.

213213.jpg

Bugün mikroişlemci geldi ve hemen onu programlamaya çalıştım fakat daha önce PIC de programlamış olmama rağmen sehven mikroişlemcimi programlama aşamasında yaktım ve PIC ya da benzeri bir mikroişlemci temin etmeye karar verdim. Benden sorumlu yetkili mühendise durumu açıkladığımda bana Arduino’yu önerdi ve kendi evinde bulunan Arduino üzerinde denemeler yapmam için diğer gün getireceğini belirtti. Bunun üzerine hakkında hiç bilgim olmayan yeni bir mikro işlemci ve onun programlama şeklini öğrenmek için araştırmalarda bulunarak en azından Arduino hakkında ön bilgi edindim.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11