Aplikacja electroneum nie jest scamem

in #electroneum6 years ago

Screenshot_2018-05-11-23-52-14.jpg

Obiecałem że napiszę więcej o aplikacji electroneum i dotrzymam słowa, a dzisiejszy post będzie miłym zaskoczeniem ;D...

Nie pisałem o tym wcześniej, jednak dzisiaj firma electroneum zasłużyła na pozytyw...

Sama Kryptowaluta Electroneum (ETN) zaspokaja nowatorsko kilka podstawowych potrzeb potencjalnego użytkownika kryptowalut. Pierwszy plus to jej bardzo łatwe użycie dzięki aplikacji mobilnej, drugi to jej większa anonimowość niż Bitcoin(aczkolwiek nie jest to monera, jednak w świecie nie ma rzeczy doskonałych, oprócz przyszłego portfela ethos, o którym będę pisał), trzeci pozytyw to bardzo szybkie transakcje oraz wsparcie brytyjskich inwestorów ze względu na pochodzenie miejsce powstania.

Skąd taki wstęp? Od dłuższego czasu na aplikacje electroneum posypała się fala hejtu oraz obniżyła się w gwiazdkach ocena aplikacji. Pierwotnie wydobyte coiny, powinny się z automatu przelewać co 10 sztuk na mobilny portfel, ale po ich wydobyciu, nawet powyżej 100 sztuk, cały czas wisiały jako "pending"

negatywy polish.jpg

Deweloperzy elelectroneum próbowali się tłumaczyć z tej sytuacji

tłumaczenie się electroneum.jpg

Wczoraj ku mojemu zaskoczeniu, po wydobyciu ponad 100 tokenów ETN zauważyłem informacje

Screenshot_2018-05-11-23-51-49.jpg

Jak się następnie okazało, z mojego "pending" zniknęły ETN, która brały udział w transferze na portfel. Wcześniej otrzymałem od kolegi parę ETN, gdzie widać wyraźnie, ile ETN dostałem z wydobycia, a ile z transferu między portfelami

Screenshot_2018-05-11-23-52-14.jpg

Dzisiaj moje wydobycie wygląda tak (niestety telefon nie pracował :( bateria padła na piątkowej imprezce nie ładowana od 2 dni)

Screenshot_2018-05-12-10-07-55.jpg

Mam nadzieję, że tym wpisem udowodnię niedowiarkom, iż aplikacja electroneum nie jest scamem i sam mam nadzieję że deweloperzy ETN wrócą do dobrych praktyk i naprawią opcję regularnych przelewów wykopanych ETN

Zapraszam do aplikacji oraz po jej zainstalowaniu do zeskanowania lub wpisania kodu referencyjnego, który da mi i wam bonusy w wysokości kilku procent

Screenshot_2018-05-12-09-14-51.jpg

Na końcu chciałbym podziękować adminowi grupy facebookowej ICO & Coins Polska
https://www.facebook.com/groups/488626651517715/
bo to on mnie zaraził aplikacją i możliwe że dzięki kilku telefonom oraz dobrej hossie na rynku kryptowalut, pozwolę sobie na kupno całkiem dobrego autka na koniec roku ;)

"... Blue skies come and go ..."!!

Sort:  

W komentarzu link do oficjalnej aplikacji (ma ok czy ponad 500 tys pobrań(, uwaga na scamy https://play.google.com/store/apps/details?id=com.electroneum.mobile

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64151.19
ETH 2773.28
USDT 1.00
SBD 2.65