#ekmekarasi yarışma - Canım yeğenim - busy

in #ekmekarasi7 years ago

20160708_233048.jpg

Canım Yeğenim;

Bu güzellik benim yeğenim. Onu dünyalar kadar seviyorum. Farklı şehirlerde yaşıyoruz, ancak yaz tatillerinde görüşmek nasip oluyor. Çok fazla özlem duyuyorum hemen yaz gelsin istiyorum. Bol bol geziyoruz, oyunlar oynuyoruz. Vaktin nasıl geçtiğini anlamadan kendisi güzellik uykusuna yatmış oluyor. Sabahları üstüme zıplayıp uyandırmasını bile özledim. Çok çabuk büyüyor, her sene farklı görüyorum. En çok "Dayiiii" demesine bayılıyorum :)
Sort:  

This post has received a 0.20 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Başarilar 😊 masaallah cok tatli bahti acik olsun ins 🙌

bna para yollamissiniz yanlos oldu sanirim

Hayır hayır bir yanlışlık yok, siz bize ödül paralarını gönderirken boş bir hesaba göndermişsiniz.(null diye bir hesaba) Yani ödül paraları bize ulaşmadı aslında. Biz de paranız boşa gitmesin ve yapacağınız diğer yarışmalarda ödül olarak kullanmanız amacıyla size para gönderdik. Amacımız katkı ve destek olmak. Gelen giden paralar kimseyi zengin de etmez fakir de, amaç paylaşım, destek ve beraberlik. İlginiz için tekrardan teşekkür ederim. 👍

nasil guzel insanlar var su hayatta bazen diyorum insanlik bittiyo sonra sizin gibi insanlari gorunce hayir onlar gorunen diyorm oysa iyi insanlar var 😄 destekleriniz icin teskkrler 😊😆

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cashthekush from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

katildigini icin tekrar teskkrler umarim hediyenizi begnirsiniz 😊 gule gule kullanin🙋

Çok teşekkürler 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56465.77
ETH 2331.79
USDT 1.00
SBD 2.36