Suured tänud Einar Kuusele!

in #einar7 years ago

Tervist siis!

Mõtlesin, et teen ka enda kasutaja siis siia. Nähes Einar Kuuse videot YouTube-is, mõtlesin kohe, et see vend on vist taaskord ära "kassinud", aga seekord isegi tundus see mõte päris hea. Ning niimoodi ma siis siia sattusingi. Suht tore sait tundub olevat, kuigi polegi vist juba 10 minutitki siin olnud ja juba postitama asunud.
Tegelikult ma isegi nõustun Einari mõtega. YouTube tõesti nussib kasutajaid. Päevas tehakse päris korralikult palju videoid keskkonda ja need, kes on väiksemad ja mitte populaarsed, teevad seda täiesti mõttetult, sest mingisugust kasumit nad sellest ei saa. Mõistan, et editimine pole kerge ja see nõuab suht palju aega ja viitsimist. Kuid siin saidil on see ilusti ära tasustatud. Ning loodan samamoodi ka ise mingisuguse summa kokku saada.
Ma usun, et see sait saab päris palju kuulsust ja on väärt. Seega, aitäh Einar, et tegid promo sellele saidile. Ehk inimesed mõistavad, et kui midagi teha, siis see võiks ka ikkagi midagi väärt olla. Isiklikult vast videoid ise tegema ei hakka küll, aga vaatan erinevaid videoid ja vahest postitan jne. Seega mul on usku sellesse, kus ma olen ja miks ma olen. Mis ongi kõige alus. Seega, las see pisike mõte lendab live'i ja teeme midagi põnevat! Btw, imelist vana aastat ja imelist uut 2018 aastat!

-Minimalist

Sort:  

tere tulemast :)
kusjuures ma avastasin ka STEEMITI tänu Einari videole, kus keegi mainis kusagil seda saiti, nii umbes paar kuud tagsi. IDK.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50