Esimene Eestikeelne postitus saidil steemit

in #eesti8 years ago

Mina tannukas, 

kui varajane investor sellel saidil olen riskinud oma raskesti teenitud raha ja olen lukustanud selle 2 aastaks kinni, lootuses, et antud raha genereerib mulle rohkem raha, kui see, mis ma olen siia sisse toppinud. Samal ajal üritan toota materjali, mis tiirleb ümber krüptovaluuta. Sest ainult läbi bitcoini ma selle koha leidsin.

Kõik millest ma kirjutan on lollakas, sest ma olen enam kui kindel, et ma ei tea mitte midagi, millest ma räägin. Üks asi mida ma veel tean on see, et sa tead veel vähem millest ma räägin. Kui arvad, et tead rohkem, tule ja võta ühendust.


Minust:

Ma olen enamasti bitcoin maximalist, kui selline asi on olemas. Selleks ajaks, kui see postitus on avalikuks läheb, on mul juba rohkem, kui aasta aja jagu kogemust krüptovaluuta surfimisega. Mina enamasti nimetan seda tööks, kuigi pidu on hetkel rohkem kui tööd. 

Ma olen 20. aastane ja jõudnud elus sinnamaani, kus mu rahakott on kergem kui heeljum ja ainuke asi mis suudab teha on kerkida. Atmosfäär on kole piir, kus ma üle pean saama. Kui sinnamaani jõuab kerkida, siis ma arvan, et mul raketi raha olemas juba.

Kas on veel Eestlasi tulemas platvormile, mis tõenäoliselt paneb facebooki/redditi/wordpressi magama.


Sort:  

Miks sa arvad, et see sait paneb facebooki magama? Täiesti erinevad asjad ikkagi

Väita, et steemit paneb FB magama on sama hea, kui väita, et Ethereum paneb Bitcoini magama, mis on isegi tõenäolisem kui esimene, aga ikkagi väga väga vähetõenäoline.

Hi! This post has a Flesch-Kincaid grade level of 12.7 and reading ease of 33%. This puts the writing level on par with academic journals.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60244.17
ETH 2333.72
USDT 1.00
SBD 2.47