You are viewing a single comment's thread from:

RE: I remember the phone number of my EX and I'm PROUD of it! ** digital dementia **

in #education6 years ago

toto je totalna pravda! Ja si napríklad ešte pamätám číslo, ktoré používala kamoška, kým nezmenila operátora (pred 9 rokmi), ale priateľovo číslo som si za tie tri roky, čo sme spolu nebola schopná zapamätať:D telefón ho proste vždy vytočill skôr než by som ho vôbec stihla prečítať:D

no a môj celkový počet je teda 10+ to kamoškine, čo už nefunguje :D

Sort:  

Haha kamo toto presne ukazuje ten rozdiel aky nastal v pouzivani telefonov za tych par rokov :D Ja som vzdy volal od nasich, aby mi to nestrhalo kredit bo na Telecom to bolo drahsie :D...cize som cislo musel prepisovat :D

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 56858.44
ETH 2919.14
USDT 1.00
SBD 3.60