You are viewing a single comment's thread from:

RE: آموزش کار با سایت steemit.com برای فارسی زبانان

in #education7 years ago

با تشکر، به نظر می‌رسد بعضی نکاتی که نوشته‌اید، قدیمی است و معرف وضعیت کنونی استیمیت نیست، یا شاید من درست نفهمیدم.

پاداش نویسنده (author reward) شامل سه‌چهارم کل پاداش پست است که به‌صورت ۵۰٪ استیم‌دلار و ۵۰٪ استیم‌پاور پرداخت می‌شود.

تعداد پست‌ها در روز، تا جایی که من می‌دانم، تأثیری در درآمد ندارد. در واقع، محدودیت پست فقط این است که هر پنج دقیقه تنها یک پست می‌توانید بفرستید. با این حال، طبیعتاً باید پست‌ها کیفیت بالایی داشته باشد، در غیر این صورت، ممکن است مشمول امتیاز منفی شود و کاهش درآمد را در پی داشته باشد.

برای راست به چپ کردن متن فارسی در استیمیت، می‌توانید آن را داخل تگ HTML زیر بنویسید:

<div dir="rtl" class="text-rtl">
...
</div>
Sort:  

درست میفرمایی دوست عزیزم
یکم قدیمیه و چیزایی بود ک جمع آوری کردم
ایشالا آموزش های جدید و مفید و بهتر قرار میدم
ممنون بابت کامنت ♥ و حمایت ♥

مرسی از کد

سلام
داداش میگم چرا مثلا پست شما پست من مال من مثلا دیروز 9.5 دلار بود امروز شده 8.9 دلار چرا هر روز کمتر میشه دلار های پست ؟
راستی داش 3 4 پست خوب گذاشتم ببینشون ✋️

سلام. علتش تغییر قیمت استیم بر حسب استیم‌دلاره.

آها
دمت گرم

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61986.20
ETH 2421.27
USDT 1.00
SBD 2.63