Trailer nadchodzącego "The Current War" + moj komentarz

in #edison5 years ago

MV5BYWIxOWU4OGUtMTY1Ny00YmY3LWFhOTgtNzk3NmExYjUwMTFmXkEyXkFqcGdeQXVyMTkxNjUyNQ@@._V1_.jpg

O kurła, zupełnie zapomniałem, że ten film niedługo wychodzi :D. A Tesla z naszym Tomaszem Kotem jest ciągle w pre-produkcji.

Nie wiem, jak to będzie finalnie z "The Current War" (bo słyszałem różne info i ploteczki, że raczej nie będzie zbyt wybitny - i nie ma to związku z tym, że film był produkowany przez Weinsteina i czekał od 2017 ze względu na skandal #metoo), ale trailer nie zapowiada tego, czego się spodziewałem po przeczytaniu w/w, rzekomych informacji.

Mamy dziś super technologię, większe możliwości, super CGI. Spokojnie będzie można pokazać świat przed erą, którą zawdzięczamy Tesli i Edisonowi. Kino nie często pokazuje świat przed 1 WS, a jeśli już, to często jest to obraz tendencyjny, nie wchodzący zbyt głęboko w temat. Nie wiem jak Wy, ale ja bym bardzo chętnie zobaczył (nawet w uproszczonej, spłaszczonej holiłudzkiej formie), jak ludzie radzili sobie 100 lat temu w cywilizowanym kraju. Jak wyglądał transport, jak ludzie się komunikowali, jak wyglądało rozwiązywanie codziennych problemów, generalnie jestem ciekaw życia. Sama wiedza, jak to robiono mnie nie satysfakcjonuje, chciałbym to jeszcze zobaczyć. Podobno niektóre rzeczy, jak np. pranie były okrutną robotą przez odkryciem automatu :D.

Wg niedawnych odkryć, to człowiek sprzed kilku, a nawet kilkunastu wieków, nie różnił się tak bardzo od dzisiejszego. Jasne, była dużo mniejsza świadomość, poziom wiedzy wśród ludzi był dużo niższy, ale jeśli chodzi o zachowania i ogólnie nasze ludzkie cechy, na które psioczy część z nas (lewica o braku tolerancji i rasizmie, prawica o upadku moralnym etc. - te rzeczy są niewiele młodsze od człowieka).

Ogórek wygląda świetnie, oglądanie go na ekranie będzie przyjemnością jak zwykle. Tylko ten Peter Parker... no kurde, wygląda jak typ pozujący w cosplayu na kogoś z tamtej epoki XD. No nie nadaje się, za bardzo widać przez tą młodą buźkę, że to typ z naszych czasów.

Sort:  

Trailer wygląda dość zachęcająco - kompletnie zapomniałem o tej produkcji, dzięki za przypomnienie.

W Tomie Hollandzie bardziej od tego chłopięcego wyglądu przeszkadza mi chyba jego głos. Film miał światową premierę dwa lata temu, a kręcili go jeszcze wcześniej. Holland miał wtedy z 20-21 lat, a wciela się w rolę Samuela Insulla, który w trakcie akcji filmu ma około 30 lat. Może tylko w tym trailerze wyglądało to tak dziwnie.

A co powiesz na to, że ma grać rolę Nathana Drake'a w ekranizacji Uncharted? :)

Niestety nigdy nie grałem w Uncharted (może zagram na PS5, jak wydadzą tam remastera skupiającego wszystkie części), ale słyszę od każdej znanej mi osoby, czy to kolegi, czy recenzenta, że Tom Holland świetnie się nadaje do tej roli. Po gifie jaki dałeś, to dostrzegam podobieństwo. Jakby młody podjadł stejki i pochodził na siłkę, to nadawałby się świetnie na Nathana. A jak jeszcze nabierze męskiego zarostu, jak Cap America np. to będzie się do niego idealnie nadawał.

Tak, słyszałem o problemach w związku z tym filmem. Jakoś będę musiał znieść jego chłopięcą buzię, choć jakoś to przeżyję. Widziałem ludzi w takim wieku, co wyglądali jak świeżo upieczone 20-stki, więc łatwiej mi się będzie przyzwyczaić. W sumie po drugim obejrzeniu, to nawet tak bardzo nie przeszkadza. Tym bardziej, że w filmie gra uwielbiany przeze mnie Michael Shannon - będę miał na kim skupić uwagę :).

Skoro piszesz po polsku to może zdecydujesz się na polskie tagi? Zajrzyj na #pl-film czy #pl-artykuly, #pl-blog, #pl-emocjonalnie ...

Pozdrawiam z Grecji :)

Nie wiedziałem, że takowe są. Dzięki!

Congratulations @herosik! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 54953.89
ETH 2913.89
USDT 1.00
SBD 2.03