You are viewing a single comment's thread from:

RE: İÇİMDE BİR YER VE BİR SES VE SEN

in #edebiyat5 years ago

Dönüp dönüp bakma şeysinden çıkamıyorum. Ben de ona dönüp dönüp bakıyorum. Her dönüşüm, içimdeki yaseminleri söndürüyor. Ve böylece sönüp sönüp de bakabiliyorum aynı zamanda.

Sort:  

Bir de yazıp yazıp silenler var. Ben bazen yazıp yazıp silebiliyorum. Sildiğim her harften özür dileyerek siliyorum. Aynı zamanda silgime küfürler ediyorum. Neden yazıp yazıp sildiğimi bilmiyorum; ama yapıyorum işte. Yazılıp yazılıp silinenleri hiç anlamayacağımı biliyorum sadece.

Posted using Partiko Android

Yazıp yazıp silmelerin müptelasıyım ben. Silinmeyen yazılar yazmayı becerebilseydim, belki de silmezdim.

Ama ben de anlamıyorum yazılıp silinenleri, tıpkı yazılıp silinmeyenleri anlamadığım kadar anlamıyorum hem de.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60180.31
ETH 3001.45
USDT 1.00
SBD 3.64