BÖLÜM 5-DEVAM 4

in #edebiyat6 years ago


 

 

Öncelikle merhabalar. Aşağıda okuyacağınız hikayenin telif hakları şahsıma aittir. Yazara bizzat ulaşmak istiyorsanız instagram adresi @ebru_48y’dir. İyi okumalar hikayenin devamı gelecektir.

Source

Yengem hızla kafasını amcama çevirip baktı sonra sahte gülüşle...
" tabi canım amcasının evi "dediğinde bana dönüp kötü bakışlar attı.Hızla tabağımı alıp mutfağa geçtim.Derin bir nefes alıp makinenin içine koydum tabaklarımı arkamı döndüğümde yengem mutfağın kapının önünde beni izliyordu.Yanıma gelip, "İş bula bildin mi " dedi.Nefret edercesine bakarken Kafamı iki yana sallayıp;

"Şey hayır yenge ama yarın bakıcam söz" dedim.Kaşlarını çatıp, "İyi o zaman yarın sana harçlık yok" dedi kafamı sallayıp.

"Tamam" dedim.Mutfaktan çıktıp salona geçtim Amcam ve Barış koltukta oturuyorlardı. Amcam televizyon izlerken Barış telefonla uğraşıyordu.Barışın yanına oturduğumda kafasını telefondan kaldırıp bana baktı.Bende hafif gülümseyip telefonuna baktım bi kızın resmine bakıyordu bizim gibi renkli gözlü bir kızdı saçları sap sarı çakma sarışındı belliydi.Barış telefonun ekranın kitleyip cebine koyduğunda somurtup kollarımı göğsümde bağlayıp televizyona bakmaya başladım.

Gözlerim ağırlaşmaya başladığında koltuktan kalkıp Amcamla Barışa bakıp "Ben uyumaya gidiyorum İyi geceler" dedim.Amcam gülümsedi.Barışta ayağa kalktı tabi yarın okul vardı.Yukarı çıktık odama girip yatağıma uzandım.Tavana bakıp bu gün olanları hatırladım oraya kitlendiğimde çok korkmuştum Pusat benden bu kadar mı nefret ediyordu yani neden ama diye düşünürken gözlerim artık tamamen kapandı kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Sabah üzerime çöken ağırlıkla gözlerimi açtım...


Posted from my blog with SteemPress : https://onlyblack.timeets.xyz/2018/08/15/bolum-5-devam-4/

Sort:  

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @onlyblack.

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

You just planted 0.00 tree(s)!


Thanks to @onlyblack

We have planted already 3134.86 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19499.58
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63191.19
ETH 2615.47
USDT 1.00
SBD 2.73