BÖLÜM 5-DEVAM 3

in #edebiyat6 years ago


 

Source

Öncelikle merhabalar. Aşağıda okuyacağınız hikayenin telif hakları şahsıma aittir. Yazara bizzat ulaşmak istiyorsanız instagram adresi @ebru_48y’dir. İyi okumalar hikayenin devamı gelecektir.

Source

Çalışma masasına oturup test çözmeye başladım gözüm masamın üzerindeki anne ve babamla çektiğimiz fotoğrafa takıldı elime alıp söz veriyorum güçlü bir kız olacağım dedim ve yerine koydum.
Tam 1000 tane soru çözmüştüm yanlışların azdı güzeldi sonuç odamın kapısı açılınca kafamı çevirip kimin geldiğine baktım. Amcam gülerek odama girdim

"Müsait misin prenses" dedi.

"O zaman sonra geliyim ben "

"O zaman sonra geliyim ben "

"Yok amca bitti zaten gel lütfen" dedim. Gülümseyip kapıyı kapattıp

"Peki o zaman" dedi. Yatağıma oturup eliyle diğer tarafına vurup

"Yanıma gel bakalım Prenses" dedi.Gülümseyip sandelyemden kalkıp amacamın gösterdiği yere oturdum.Bana sarılıp

"Bak Tutku o olaydan sonra kendini toplamaya çalışıyorsun farkındayım ama-" dediğinde göğsündeki kafamı kaldırıp yüzüne bakıp

"Ama ne amca"

"Ama bir destek alman gerekiyor kızım" dedi.Amcamdan uzaklaştım hızla

"Ben deli değilim amca sadece o olay yani yangın da olanlar beni etkiledi sadece"dedim.Amcam gözlerimin içine şefkatle bakıp tekrar kollarının arasına aldı.

"Biliyorum prenses ben sana zaten deli demiyorum tamam peki seni zorlamayacağım " deyip omzumu okşadı.Saçıma öpücük kondurdu.Ayağa kalkıp gülümseyip

"Hadi aşağı inelim yengen yemeği hazırlamıştır" dedi.Kafamı sallayıp odam dan çıktık.

Sessizce yemek yiyorduk yemek yerken izlenildiğimi fark ettim bir an kafamı kaldırdığımda yengem bana bakıyordu.Yutkunup kaşığımı bırakıp masadan kalktım masadaki tabaklarımı elime aldım.Amcam bana bakıp

"Ne yedin ki prenses otur bitir tabağını "dedi.Yengemin gözleri hala üstümdeydi amcama bakıp

"Yok amca ben zaten aç değildim zorlayınca biliyorsun çıkarıyorum "dedim.Amcam

"Peki o zaman ama açıktığında yengene söyle birşeyler hazırlasın sana" dedi.

Yengem hızla kafasını amcama çevirip baktı sonra sahte gülüşle...


Posted from my blog with SteemPress : https://onlyblack.timeets.xyz/2018/08/13/bolum-5-devam-3/

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @onlyblack.

You just planted 0.00 tree(s)!


Thanks to @onlyblack

We have planted already 3202.36 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19489.38
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63152.84
ETH 3104.83
USDT 1.00
SBD 3.84