BÖLÜM 4- DEVAM

in #edebiyat6 years ago
Öncelikle merhabalar. Aşağıda okuyacağınız hikayenin telif hakları şahsıma aittir. Yazara bizzat ulaşmak istiyorsanız instagram adresi @ebru_48y’dir. İyi okumalar hikayenin devamı gelecektir.

Evet burası beni biraz daha rahatlatmıştı dalgalarla birlikte yüzüme vuran rüzgar beni rahatlatıyor.

Kumsala oturup ayaklarımı kollarımın arasına aldım ıter ve elinde aynı şekilde iki yanıma oturdular Itır gülümseyerek "Anlat bakalım seni dinliyoruz neden biri bağırdığında o hale geliyorsun"dediğinde gözlerimden aşağı yaşlar akmaya başlamıştı.Esin omzumu sıkıp "hazır değilsen anlatma hazır olduğun zaman anlatırsın bize "dediğinde kafamı iki yana salladım


"5 ay önce annemden izin aldım arkadaşlarımla birlikte yüzme gittim eve döndüğüm de bizim evin önünde büyük bir kalabalık vardı adımlarımı hızlandırdım evimize daha çok yaklaştığımda evimizin yandığını gördüm bu sefer elimdeki eşyaları fırlatıp koşmaya başladım. Kimse içeri girmeye cesaret edemiyordu ben girmek istiyordum ama beni de birakmiyorlardi. Bir anda pencereden annemi gördüm çığlık atıyordu yardım istiyordu ama kimse yardım etmiyordu beni tutan kadının ayağına basıp içeri girdim her taraf duman içindeydi annemin beğendiği koltuklar alev içindeydi. "Kafamı çevirip Esin ve Itır'a baktığımda ikisininde gözleri dolmuştu. Gözlerimi silip devam ettim.

Sizce hikaye nasıl devam etmeli?

Hikayenin telif hakları şahsıma devredilmiştir.
 

Posted from my blog with SteemPress : https://onlyblack.timeets.xyz/2018/07/29/bolum-4-devam/
Sort:  

You just planted 0.01 tree(s)!


Thanks to @onlyblack

We have planted already 3762.11 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19226.05
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Teşekkürler. @bot-az

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63220.55
ETH 2560.85
USDT 1.00
SBD 2.80