BÖLÜM 3-YANLIŞ PAYLAŞIM

in #edebiyat6 years ago (edited)


Source

"Peki küçük hanım siz bilirsiniz" diyip gülümsedi ve yanımızdan gittiğinde

Itır kolumdan tutup sınıfa doğru çekiştirmeye başladı sınıfa girdiğimizde Esin ve Itır endişeliydi

"Noldu niye böyle sürükler gibi getirdiniz beni sınıfa" dediğimde Itır sıraya oturup

"Bak Tutku bu okulun kuralları var" dediğinde Esin omuzundan tutup

"Doğru söylüyor 1. kural Pusat ve tayfasından uzak dur" dediğinde Itır hızla

''2.Kural Tulfan hoca o pek göründüğü gibi değildir" dediğinde

"Itır Tulfan abi amcamın arkadaşının oğlu ben zarar verecek gibi durmuyor ayrıca" dediğimde Itır nefesini dışarı verip

"Olsun yine de dikkat et" dediğinde hiçbir şey anlamamıştım noluyo neden böyle korkuyorlar anlamamıştım.Ders zili çaldığında sınıf yavaş yavaş dolmaya başlamıştı. Pusat ve arkadaşları sınıfa girdiğinde kafamı cam tarafına çevirdim hızla Pusat oturduğunda dışarıyı izlemeye devam ettim ellerimin üzerinde hissetiğim elle hızla geri çekip kafamı çevirip baktığımda Pusat

"Şu parmaklarını masaya vurmayı kes" dediğinde şaşkınlıkla

"Pardon farkında değildim kusura bakma" dediğimde kaşlarını çatıp

"Bak arkadaşların sana bu okulun kurallarından bahsetmemiş olcak " dediğinde nasıl bir yere düştüm ben ya herkes ayrı bi dünya ya da sadece bunlar oyle düşünüyor.

"Itır ve Esin bahsetti" dediğimde

"O zaman o Tulfan denen o adamdan uzak durman gerektiğini söylemişlerdir sana bücür " dediğinde kafamı sallayıp

"Evet ama neden" dediğimde

"Senle sohbet ediceğimi kim söyledi akıllı ol önüne dön bu kadar yeter" dediğinde şaşkınlıkla yüzüne baka kalmıştım az önce kendisi benle konuşmuştu neydi şimdi bu...

Sort:  

Paylaşımınıza bir kapak fotoğrafı eklemeniz daha güzel olacaktır.

Katılıyorum. Paylaşımlar uzun soluklu olacağı için belli bir görsel okurun algısında seçiciliğe sebep olur. @onlyblack.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63510.21
ETH 3068.27
USDT 1.00
SBD 3.81