BÖLÜM 3- DEVAM 2

in #edebiyat6 years ago
Öncelikle merhabalar. Aşağıda okuyacağınız hikayenin telif hakları şahsıma aittir. Yazara bizzat ulaşmak istiyorsanız instagram adresi @ebru_48y’dir. İyi okumalar hikayenin devamı gelecektir.

Esin gülerek cevap verdi;

"Doğruyu söyle babanın kartını aldın demi alışveriş söz konusu olduğunda sen anca okulu asarsın"dediğinde Itır gülerek


"Yok canım ne kartı azcık para almış olabilirim ama azcık" dediğinde gülerek onları izliyordum Esin yanıma gelip oturdu "Sende geliyorsun Tutku birlikte gidelim hem inan bana bu ıtırın gerçek yüzünü görmen gerek"dediğinde Itır'a baktım gülerek

"Esin haklı ben bir zombiyim"dediğinde yüzümü buruşturdum "Tamam gelirim hem ders boş sonuçta "dedim çantalarımızı alıp koridorda ilerlemeye başladık bir anda Ege ve Pusat koridorun başında birşeyler konuşuyordu Ege gülerek bana baktığında sınıfta olanları hatırladım bir an yanaklarım kızarmaya başlamıştı. "Tutku "diye biri arkamdan seslendiğinde dönüp baktığımda Pusat gülerek bakıyordu beni rezil etmeye çalışıyordu belli cevap vermeden tekrar yürümeye başladım kolumdan biri tutup hızla çevirdiğin korkuyla çığlık attım.

Kafamı kaldırıp baktığımda öfkeli gözleri beni korkutuyordu ama belli etmemeye çalışıyordum kolumu sıkıp "Sana seslendiğimde bana cevap vereceksin anladın mı beni "diye bağırdığında yine aynı şeyler oluyordu aynı anlar gözümde canlandı annemin çığlıkları kolumu çekip "Bana bağırma lanet olsun bağırma" diye bağırdığım da...

Hikayenin telif hakları şahsıma devredilmiştir.


Posted from my blog with SteemPress : https://onlyblack.timeets.xyz/2018/07/25/bolum-3-devam-2/
Sort:  

This post has received a 0.39 % upvote from @drotto thanks to: @onlyblack.

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

You just planted 0.01 tree(s)!


Thanks to @onlyblack

We have planted already 3729.33 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19208.21
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63592.23
ETH 2551.58
USDT 1.00
SBD 2.75