You are viewing a single comment's thread from:

RE: kredi notum düşmüş

in #edebiyat5 years ago

Ayrıca yazdığın yazıları veya yorumları editlemek veya silmek daha çok düşürüyor RC puanını. Sen az önce bir yorumu sildin diye daha hızlı bir düşüş gösterdi.

Resource Credits'i bitirmişsin.

Sort:  

evet benim ara verdiğim günlerde olan bir gelişme.. yorum silmeye gelince: yazım hatası yapmıştım. düzeltmek istedim kredi yok dedi. sildim ben de. fakat edit için kredi yok iken silmek için kredi varmış demek ki :)

Silmek için kredi verdi demek. İyimiş. :)

selamun aleykum :)

Ve aleyküm selam. :)

Posted using Partiko Android

buraya girişte sorun yaşamıştım.. youtubedan selam vereyim dedim. sonrasında bunu çözünce steemit'in gönlü kalmasın diye buradan da selam vermiş oldum..
nasıl işler?

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66911.69
ETH 3521.53
USDT 1.00
SBD 3.19